مهدی طارمی

مهاجم ایران در رادار باشگاه‌های فرانسه

تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1402کد مطلب : 1968زمان مطالعه : 1 دقیقه
یک روزنامه پرتغالی از علاقه باشگاه‌های فرانسوی از جمله نانت، لیل و پاری‌سن‌ژرمن به جذب مهدی طارمی مهاجم تیم لی ایران خبر داد.

مهر:در شرایطی که روز گذشته اخباری از تلاش باشگاه فنرباغچه ترکیه برای جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو با پیشنهاد 10 میلیون یورویی منتشر شده بود، حالا یکی از روزنامه‌های معتبر پرتغال از علاقه باشگاه‌های بزرگ فرانسه به این مهاجم پرده برداشت.

روزنامه اوجوگو در این ارتباط مدعی شد باشگاه لیل فرانسه از جمله تیم‌هایی است که جذب طارمی را بررسی می‌کند و قصد دارد این مهاجم را برای تقویت خط حمله خود به خدمت بگیرد.

اوجوگو همچنین از نانت و پاری‌سن‌ژرمن هم به عنوان دیگر تیم‌هایی نام برد که شرایط جذب طارمی را بررسی می‌کنند.

مطرح شدن نام باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به عنوان یکی از علاقه مندان به مهاجم تیم ملی ایران می‌تواند جالب توجه باشد؛ به ویژه اینکه لیونل مسی ستاره آرژانتینی پاریس در پایان فصل این تیم را ترک می‌کند.

طارمی در سال 2020 به تیم پورتو پیوست و یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد. این مهاجم 30 ساله تاکنون به پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه پورتو پاسخ مثبت نداده است و این احتمال وجود دارد که در نقل و انتقالات تابستانی به باشگاه دیگری ترانسفر بشود هرچند که پورتو برای صدور رضایتنامه این بازیکن پول زیادی را طلب خواهد کرد.

انتهای پیام/م

مهاجم ایران در رادار باشگاه‌های فرانسه

52
این مطلب مفید بود ؟20
برچسب : مهدی طارمی
وبگردی