عامل مرگ بیت الله عباسپور

مرگ بیت الله عباسپور | عامل “مرگ بیت الله عباسپور”

تاریخ انتشار : 15 شهریور 1394کد مطلب : 20140زمان مطالعه : 2 دقیقه
بحث بر سر درگذشت بیت الله عباسپور همچنان ادامه دارد و خانواده قهرمان پرورش اندام کشورمان دنیس جیمز مربی آمریکایی را عامل “مرگ بیت الله عباسپور” اعلام کردند ولی وی این موضوع را رد کرد.

عامل مرگ بیت الله عباسپور

بیت الله عباسپور قهرمان پرورش اندام ایران که به عنوان شناسنامه بین المللی ورزش ایران هم معرفی می شود چندی پیش به دلیل بیماری واسکولیت درگذشت. خانواده این قهرمان پس ازاین اتفاق صریحاً اعلام داشتند که دنیس جیمز بدن ساز و مربی آمریکایی به دلیل مکمل هایی که در اختیار عباسپور قرار داده مقصر مرگ او در 36 سالگی است. دنیس جیمز به شدت این موضوع را تکذیب می کند و می گوید حتی یک نخود هم به عباسپور نداده اما همچنان گفته می شود دنیس جیمز که از سال 2012 با بیت الله عباسپور دوست بوده عامل بیماری خطرناک او بوده است.
جیمز در گفت و گوی مفصلی که با مشرق انجام داده می گوید:«اولین بار بیتو را در مسابقات فیبو 2012 آلمان دیدم. در آن سال برای حضور او در مسابقات مشکل ویزا و بلیت هواپیما پیش آمده بود و درست یک ساعت قبل از مسابقه به محل رقابت ها رسیده بود. این اولین تجربه رقابت بیتو در کلاس حرفه ای بود. خاطرم هست بعد از دور صبح مسابقه باهم حرف زدیم و من به او گفتم که بدن خیلی خوب و بااستعدادی دارد. در همان نگاه اول چیزی که در بیتو توجه مرا به خود جلب کرد استعداد فوق العاده ای داشت بود. بدنش فرم زیبایی داشت و خودش را روی سکو خوب نشون می داد».

دنیس جیمز هنوز هم متهم است و جالب است در گفت وگوی اخیر خود با سایت مشرق صحبتی از شایعات به میان نیاورده است.

بیت الله عباسپور و دنیس جیمز

دنیس جیمز در کنار بیت الله عباسپور

مرگ بیت الله عباسپور ، عامل مرگ بیت الله عباسپور

429
این مطلب مفید بود ؟236
برگرفته از مشرق نیوز - /م
وبگردی