منچستریونایتد

پیروزی قاطع منچستریونایتد برابر یاران قدوس

تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1401کد مطلب : 20235زمان مطالعه : 2 دقیقه
هفته سی‌و‌پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی قاطع شیاطین سرخ در خانه برابر تیم برنتفورد به پایان رسید.

تسنیم:در آخرین بازی از هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (دوشنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف تیم برنتفورد رفت و میهمانش را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

در این بازی که سامان قدوس هافبک ایرانی برنتفورد غایب بود، شیاطین سرخ به لطف درخشش ستاره‌های پرتغالی‌اش به گل رسید. اولین گل این تیم در دقیقه 9 توسط برونو فرناندز به ثمر رسید و دومین گل را هم کریستیانو رونالدو با پنالتی که خودش آن را گرفت، در دقیقه 61 زد. گل دقیقه 72 رافائل واران مدافع فرانسوی شیاطین سرخ هم این تیم را از بابت کسب سه امتیاز سی‌و‌ششمین بازی‌اش در این فصل آسوده خاطر کرد.

گلی که رونالدو در این بازی زد هجدهمین گل او در فصل جاری لیگ برتر انگلیس بود که فاصله وی به‌عنوان سومین گلزن برتر لیگ با نفر دوم، سون هئونگ مین بازیکن کره‌ای تاتنهام را به حداقل رساند. نفر اول این رده‌بندی هم محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول با 22 گل زده است.

با این نتیجه منچستریونایتد 58 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده ششم جدول تثبیت کرد و فاصله‌اش را با تاتنهام رده پنجمی به سه امتیاز کاهش داد. البته این در حالی است که شاگردان رالف رانگنیک دو بازی بیشتر از تاتنهام انجام داده‌اند. برنتفورد هم با قبول هفدهمین شکست فصلش با 40 امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی ماند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، تیم‌های منچسترسیتی با 83، لیورپول با 82 و چلسی با 66 اول تا سوم هستند. پس از آنها هم آرسنال با 63، تاتنهام با 61 و منچستریونایتد با 58 امتیاز رد‌های چهارم تا ششم را در اختیار دارند. در حالی که منچستریونایتد در این فصل 36 بازی انجام داده است، تمام تیم‌های بالاتر از آن در جدول 34 بازی انجام داده‌اند.

انتهای پیام/م

پیروزی قاطع منچستریونایتد برابر یاران قدوس

52
این مطلب مفید بود ؟20
وبگردی