لاغری
لاغری به روش چینی ها بدون ورزش و رژیم ! زنان چینی توجه خاصی به تناسب اندام خود دارند همین هم موجب کشف و استفاده از روش های لاغری و کاهش وزن آسان و سریع آنها می شود.

روش ساده لاغری زنان چینی

مدت کوتاهی قبل از غروب آفتاب،درحالی که تعدادی از زنان در حال آماده سازی شام هستند،گروه کوچکی از زنان هنگ کنگ با استفاده از یک روش دیگر تغذیه بدنشان را تامین می کنند.

روش لاغری سریع

روش لاغری سریع زنان چینی

به گزارش "Oriental Daily" روند جدیدی در بین زنان هنگ کنک برای سلامت و لاغری در حال اجراست و آن هم لاغری و سلامت زنان چینی با خیره شدن به آفتاب است.در ساحلی به نام "سام کا" زنان بین 20 تا 30 سال به پوشاندن پوست صورت و چشمانی عینک زده در مقابل آفتاب می ایستند و برای مدتی به غروب خورشید زل می زنند.زنان چینی معتقدند روش لاغری «آفتاب زل زده" یا "غذاخوردن خورشیدی " موجب تامین انرژی  مورد نیاز بدن می شود و دیگر نیازی به مصرف غذا نیست.

 لاغری سریع و آسان

لاغری سریع و آسان به سبک زنان چینی

بعضی از این زنان از این روش برای کاهش استرس استفاده می کنند و برخی دیگر برای لاغری و تناسب اندام.یکی از زنان چینی در مصاحبه ای در این رابطه می گوید:ما از زل زدن به آفتاب به جای غذاخوردن استفاده می کنیم و با پیش گرفتن این روش تعدادی از ما میزان غذایی که در روز می خوریم بسیار کم شده است و حتی بعضی از زنان اشتهایشان تا 50 درصد کاهش یافته است.در این روش لاغری زنان روز اول را با زل زدن 10 ثانیه ای به نور خورشید آغاز می کنند و هر روز 10 ثانیه به زمان روز قبل اضافه می کنند تا آنکه در ماه نهم این روش لاغری به مدت 44 دقیقه می رسند.

 لاغری زنان چینی

لاغری زنان چینی با زل زدن به خورشید

لاغری سریع زنان چینی در 40 ثانیه + تصاویر

2.8305
این مطلب مفید بود ؟172133
منبع : نمناک /ن
وبگردی