حمید سوریان

حمید سوریان | حذف “حمید سوریان” از مسابقات جهانی آمریکا

تاریخ انتشار : 18 شهریور 1394کد مطلب : 20319زمان مطالعه : 2 دقیقه
“حمید سوریان” کشتی گیر فرنگی کار کشورمان در وزن 59 کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی با یک رای ناعادلانه مقابل حریف دیسکالیفه شد و در حسرت کسب هشتمین مدال طلا به کشور بازگشت.

 جزئیات حذف حمید سوریان با رای عجیب داوران

در ادامه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان حمید سوریان در وزن 59 کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی مقابل روشن بایراموف کشتی گیر نامدار آذربایجان به روی تشک رفت و در پایان با رای ناعادلانه داوران مقابل حریف دیسکالیفه شد و نتیجه را واگذار کرد تا حسرت هشتمین طلا را با خود به کشور برگرداند. 

سوریان در این دیدار مقابل روشن بایراموف نایب قهرمان المپیک و قهرمان جهان از آذربایجان در حالی که از لحاظ فنی از حریف پیش بود داوران ابتدا به دلیل ضربه سر زدن یک اخطار به سوریان و 2 امتیاز به حریف آذربایجانی دادند و در ادامه در حالی که نابغه کشتی فرنگی ایران در حال مبارزه طبیعی بود رئیس تشک یک بار دیگر مسابقه را قطع و به دلیل آنچه ضربه سر زدن عنوان می کرد، وی را مقابل بایراموف بازنده کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که معمولا یک کشتی گیر با دریافت سه اخطار بازنده خواهد شد.

حمید سوریان 

حذف عجیب حمید سوریان با رای داوران

روشن بایراموف دو مدال نقره المپیک 2008 و 2012 و طلا، نقره و برنز جهان را در کارنامه دارد.

البته با صعود بایراموف به فینال که با ضربه فنی کردن حریف قرقیزستانی محقق شد، سوریان در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز مبارزه خواهد کرد.

سوریان پیش از این سوریان پیش از این در دور اول استراحت کرد و سپس حریف خود از ونزوئلا را با نتیجه 8 بر صفر از پیش رو برداشت.وی سپس حریفی از فنلاند را ضربه فنی کرد.

از حوادث مهم این وزن می توان به شکست رومن آمویان دارنده مدال های برنز المپیک 2008 پکن و جهان با نتیجه 9 بر صفر مقابل المورات تاسمورادوف از ازبکستان اشاره کرد. در این وزن 44 کشتی گیر وزن کشی کرده اند.

حمید سوریان ، حذف حمید سوریان از مسابقات جهانی آمریکا

4.636
این مطلب مفید بود ؟333
برگرفته از مشرق /ن
برچسب : حمید سوریان
وبگردی