لاغری بدون رژیم
مدام رژیم می گیرید گرسنگی میکشید ولی وزنتان کاهش نیافته است! فورا رژیم تان را رها کنید و از گرسنه ماندن اجتناب کنید که می توانید بدون رژیم به لاغری برسید.

روش لاغری بدون رژیم غذایی و گرسنگی

بسیاری از افراد چاق همواره در زندگی تلاش می کنند که با گرفتن رژیم های متفاوت غذایی به وزن ایده آل خود برسند اما بیشتر آنان در این راه ناموفق هستند و به نتیجه کامل نمی رسند.

این افراد به خاطر اینکه سال ها رژیم غذایی ناموفق داشته اند از این رژیم ها متنفرند و به دنبال راههایی هستند که بدون گرفتن رژیم بتوانند وزن خود را کم کنند و به وزن ایده آل خود برسند.

اگر شما هم از گرفتن رژیم های متفاوت غذایی خسته شده اید و دیگر دوست ندارید حتی نام این رژیم ها را بشنوید با این بخش از تناسب اندام نمناک همراه شوید تا بتوانید کاهش وزن بدون گرفتن رژم غذایی را تجربه کنید.

لاغری بدون رژیم با ورزش

چگونه بدون رژیم و گرسنگی به لاغری برسم؟

قدم های عملی برای لاغری بدون رژیم غذایی

قدم اول :خداحافظی با رژیم های غذایی

رژیم و رژیم گرفتن از کلماتی هستند که شنیدن آن ها سبب مشتاق شدن شما به خوردن بیشتر مواد غذایی می شوند و جلوی لاغری شما را می گیرند . با این کلمات خداحافظی کنید و ذهنتان را از آن ها پاک کنید تا بتوانید به تناسب اندام برسید.

نحوه لاغر شدن

راه و روش لاغری بدون رژیم غذایی سخت

قدم دوم :انتخاب رستوران برای غذا خوردن به دفعات کافی

غذا خوردن مکرر در رستوران ها یکی دیگر از علت های چاقی افراد است بنابر این بهتر است تنها 2 هفته یکبار برای خوردن غذا به بیرون از منزل بروید و در آن جا غذای سالم بخورید و از رفتن به رستوران های فست فود جدا خودداری کنید.

مضرات رستوران رفتن

لاغری بدون رژیم و ترک رستوران برای خوردن غذا

لاغری بدون رژیم با ورزش بدون گرسنگی

قدم سوم :حذف نکردن وعده های غذایی و گرسنه نماندن

یکی دیگر از اشتباهات افراد چاق این است که آنان به خوردن به موقع وعده های غذایی خود اهمیت نمی دهند و به مدت طولانی گرسنه می مانند. گرسنه ماندن و نخوردن به موقع وعده های غذایی سبب می شود در وعده بعدی پرخوری کنند و کالری بیشتری دریافت نمایند .

خوردن منظم وعده های غذایی به ویژه صبحانه ، اشتها را تنظیم و موجب سوخت و ساز طبیعی بدن می شود.

کاهش سایز شکم و پهلو

لاغری بدون رژیم و گرسنگی امکان پذیر است؟

قدم چهارم :انجام ورزش روزانه

شما ممکن است از ورزش کردن فراری باشید اما باید بدانید ورزش روزانه سبب ایجاد شادی و نشاط در زندگی شما می شود بنابر این اگر می خواهید وزن کم کنید 60 دقیقه در روزرا به ورزش اختصاص دهید ولی اگر می خواهید وزن خود را ثابت نگه دارید انجام روزانه 30 دقیقه ورزش کافیست.

ورزش و لاغری

لاغری بدون رژیم غذایی ولی با ورزش روزانه

لاغری بدون رژیم با برنامه ریزی برای کاهش وزن

قدم پنجم :برنامه غذایی سه ماهه

شما یک روند کاهش وزن سه ماهه برای خود در نظر بگیرید زیرا یک روزه چاق نشده اید که بتوانید یک روزه نیز وزن کم کنید. روند کاهش وزن در افراد مختلف متفاوت است اما معمولا در انتهای سه ماه وزن شما 8 تا 15 کیلو کم خواهد شد.

اگر در مدت 3 ماه کاهش وزن زیادی به دست نیاوردید ناراحت نباشید زیرا عادات غذایی شما تغییر نموده است و به مرور زمان می توانید وزن خود را کم کنید و مشکل اضافه وزن شما تحت کنترلتان است.

کاهش سایز با برنامه

لاغری بدون رژیم با برنامه ریزی چند ماهه

قدم ششم :نگاه به جلوتر و آینده

برنامه دراز مدتی برای کاهش وزنتان داشته باشید و بدانید رسیدن به وزن ایده آلتان در 6 ماه یا یک سال دیگر اتفاق می افتد . برای لاغر شدن حتما یک محرک مثل جلوگیری از پادرد برای خود قرار دهید تا سریعتر به وزن دلخواه برسید.

فکر درباره لاغری

لاغری بدون رژیم و امید داشتن به لاغری در چندین ماه آینده

لاغری بدون رژیم چگونه امکان دارد؟

قدم هفتم :یادداشت تقویم غذایی

اگرفکر می کنید که بدون اینکه پرخوری کنید چاق می شوید بهتر است با خودتان صادق باشید و طی 7 روز تمام مواد غذایی را که مصرف می کنید و زمان خوردن آن ها را بنویسید و این نکته را بدانید هیچ کس با نخوردن چاق نمی شود بلکه عادات غذایی اشتباه سبب چاقی می گردد پس بهتر است همه عاداتی را که سبب می شود اشتهای کاذب شما تحریک شود را یادداشت کنید.

پرخوری و چاقی

لاغری بدون رژیم ولی بدون پرخوری

قدم هشتم :پر کردن یخچال از مواد غذایی سالم

بسیاری از ما یخچال هایمان را با مواد غذایی مضر و انواع بستنی ها پر می کنیم ، پر کردن یخچال از این نوع تنقلات و خوردن آن ها سبب چاقی و اضافه وزن می گردد. بنابراین بهتر است به جای پر کردن یخچال از مواد مضر و بی خاصیت و خوردن آن ها ، مواد غذایی سالم و مفید را جایگزین کنید. 

 

رژیم غذایی تان را کنار بگذارید تا لاغر شوید!

4.180
این مطلب مفید بود ؟6614
منبع : بخش ورزش و تناسب اندام نمناک /ن /آ
برچسب : لاغری سریع
وبگردی