دکوراسیون خانه
دکوراسیون خانه های مدرن هنرمندان را دیده اید. انگار سبکی خاص در طراحی دکوراسیون داخلی این منازل به کار گرفته شده استو سبکی ساده ولی شیک.

طراحی دکوراسیون خانه های هنرمندان

دکوراسیون داخلی خانه های هنرمندان با خانه های دیگر متفاوت است. هنرمندان به خصوص هنرمندان رشته موسیقی حال و هوایی دیگر در دکوراسیون خانه شان نمایان است. این بخش مختص یکی از طراحی های کامل دکوراسیون داخلی خانه ی یکی از موسیقی دانان مطرح جهان است که وب سایت hime designing منتشر کرده است.

دکوراسیون خانه

دکوراسیون خانه

دکوراسیون خانه

وارد خانه که می شوید گوشه کنار دکوراسیون داخلی به بیننده می گوید که در این خانه کسی هنرمند و یا عاشق هنر است. نمونه ای از دکوراسیون داخلی کامل یک خانه ی هنری را در این بخش از دکوراسیون برایتان آورده ایم.

از رنگها آغاز می کنیم:

دکوراسیون خانه

رنگهای دکوراسیون داخلی

رنگهای زیبا

دکوراسیون خانه

تلفیق و ترکیب رنگها پر از آرامش است.یک انتخاب رنگ حرفه ای فضای دکوراسیون داخلی را دچار نظم و ارتباط خاص اجزای دکوراسیون می کند. به عنوان مثال همانطور که در تصویر می بینید ترکیب رنگ آبی لاجوردی و سفید و دودی یک تعادل دمای رنگ حرفه ای برای یک دکوراسیون خانه هنری است.

اجزا و اکسسوارهای دکوراسیون خانه هنری

دکوراسیون خانه

دکوراسیون خانه

یک خانه ی هنری مدرن از یک شیوه ی ترتیب خاص پیروی می کند. دکوراسیون خانه مدرن اصولا نباید درگیر بهم ریختگی در طراحی داخلی باشد. در این نمونه دکوراسیون داخلی منزل به سبک هنری وضوح تابلوها و اکسسوارهای دیگر در فضای خونه کاملا مشخص است.

 دکوراسیون خانه

دکوراسیون داخلی 

اتاق خواب این سبک دکوراسیون داخلی خانه پر است از حس القا کننده آرامش حال به گونه ای که با تابلوها و یا چیدمان داخلی اتاق خواب منتقل می شود.

دکوراسیون خانه

اتاق خواب

 

دکوراسیون خانه مدرن مخصوص عاشقان موسیقی

4.613
این مطلب مفید بود ؟121
منبع : نمناک /ن
وبگردی