رفع چین و چروک

رفع چین و چروک هرچه سریعتر بهتر!

کد مطلب : 21288زمان مطالعه : 1 دقیقه
بهترین روش رفع چین و چروک پیشانی و دستها روشی است که یک متخصص پوست و استاد دانشگاه به شما پیشنهاد خواهد داد که برای از بین بردن چروک صورت و حفظ جوانی پوست بسیار موثر است.

سریعترین روش رفع چین و چروک پیشانی و دست

دوست ندارید چین و چروک روی پیشانی چهره ی شما را به سمت پیری بکشاند چرا که جوانی و شادابی حس خوبی منتقل می کند و انسان هرگز دوست ندارد ان را از دست بدهد پس برای رفع چین و چروک پیشانی و دستهایتان باید دنبال راه چاره باشید.

با افزایش سن، چین و چروک بیشتری روی پوست نقش می بندد. خطوط ایجادشده در قسمت خارجی چشم ها را خطوط پنجه کلاغی می نامند که این خطوط ناشی از پرکاری و بیشتر استفاده کردن عضلات صورت است که با استفاده از توکسین بوتولونیوم A می توان آنها را اصلاح کرد.
 
 
توکسین بوتولینیوم a
 
افرادی از ایجاد شدن خطوط پنجه کلاغی در چهره شان ناراضی هستند، می توانند با مراجعه به متخصص پوست و مو و استفاده از توکسین بتولونیوم A ان را اصلاح کنند. معمولا هر 6 ماه یکبار، باید توسط متخصصان پوست تزریق شود هر چه تعداد دفعه های تزریق بیشتر باشد، نتیجه بهتر خواهد بود.
 
یک استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد:«در خصوص پیری کلی پوست صورت و پشت دست ها و کم کردن چین وچروک این نواحی نیز می توان از لیزر فراکشنال CO2 با طول موج 600.10 استفاده کرد. این عمل، هر 2 تا 3 ماه یکبار انجام می شود و پس از 6 بار لیزر پوست به صورت قابل توجهی جوان تر خواهد شد.»

رفع چین و چروک هرچه سریعتر بهتر!

2.963
این مطلب مفید بود ؟3627
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
برگرفته از سلامانه /ن
وبگردی