اچ تی سی
پس از ماهها انتظار و انتشار شایعات زیاد شرکت اچ تی سی دو مدل از جدیدترین گوشی های خود را رونمایی کرد.داشتن دو دوربین 20 مگاپیکسلی می تواند برای رقبای این شرکت خبر خوبی نباشد.

گوشی اچ تی سی Aurora با دو دوربین 20 مگاپیکسلی رونمایی شد

اچ تی سی در کنفرانس جدید خود در ژاپن ، در کنار گوشی باترفلای 3 از نسخه جدید گوشی اچ تی سی وان ام 9 پلاس با نام Aurora رونمایی کرد. البته باترفلای 3 قبلا برای عرضه در کشور ژاپن با نام باترفلای جی معرفی شده بود و حالا در سایر کشورهای جهان نیز روانه ی بازار خواهد شد. HTC Aurora از نظر ظاهری و مشخصات فنی دقیقا شبیه به وان ام 9 پلاس بوده و تنها تغییر آن بهره مندی از یک دوربین 21 مگاپیکسلی با فوکوس لیزری خودکار می باشد.

این گوشی همان باترفلای جی است که در ماه های گذشته برای عرضه در بازار ژاپن معرفی شده بود. حال این گوشی از روز 3 آبان ماه و با قیمت 600 دلار روانه ی بازارهای جهانی می شود.


موبایل اچ تی سی

 مشخصات اچ تی سی وان


از مشخصات این گوشی می توان به صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل، سه گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، پردازنده ی اسنپدراگون 810 و باتری با ظرفیت 2700 میلی آمپر ساعت اشاره کرد. دوربین اصلی این گوشی نیز دو گانه با حسگر 20 مگاپیکسل است.

نکته ی جالب در مورد باترفلای 3، داشتن گواهی های IPX5 و IPX7 برای مقاومت در برابر آب و گرد غبار است. باترفلای 3 از شارژ سریع نسخه ی 2.0 کوالکام و نسل چهارم اینترنت همراه نیز پشتیبانی می کند.


جدیدترین گوشی htc

 اچ تی سی وان ام 9 پلاس جدید

جدیدترین مدل گوشی اچ تی سی

رونمایی از گوشی اچ تی سی Aurora با دو دوربین 20 مگاپیکسلی

511
این مطلب مفید بود ؟110
برگرفته از زومیت-/ف
وبگردی