اکبر عبدی

اکبر عبدی | توضیح اکبر عبدی درباره توهینش به اعراب

تاریخ انتشار : 12 مهر 1394کد مطلب : 21407تعداد نظرات : 2 نظر
اکبر عبدی با انتشار متنی در اینستاگرامش درباره صحبتهایش در برنامه زنده شبکه سوم سیما توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیح اکبر عبدی درباره سخنان جنجالی اش

اکبر عبدی با انتشار متنی برای رفع سوءبرداشت های احتمالی از سخنانش در عید غدیر توضیح داد که روی سخنانش با وهابیون سعودی بوده است.

عبدی در ویژه برنامه عید سعید غدیر خم که از شبکه سوم سیما پخش می شد، خاطره ی متفاوتی از سفر حج خود را برای تماشاگران تلویزیون بیان کرد.

اکبر عبدی

اکبر عبدی


او به همین منظور در اینستاگرام نوشت:«با سلام و درود به تمامی هموطنان عزیز و پاک سرشتم من از همین جا دست تمامی خواهران و برادران عرب زبان ایرانی خودم رو می بوسم و این مطلب رو فقط برای رفع سوء تفاهم عزیزان هموطن عرب زبانم می نویسم که روی صحبت من در دفاع از ناموس و ایرانی بودنم با وهابیون سعودی بود دوستون دارم حق نگهدار همه شما خوبان .اکبر عبدی»

اکبر عبدی ، توضیح اکبر عبدی درباره توهینش به اعراب

525
این مطلب مفید بود ؟250
برگرفته از خبرآنلاین - / ک
برچسب : اکبر عبدی
2 نظر به ثبت رسیده است
ادیب1394-07-13
جناب عبدی .... اولا اگر نام خود را هنرمند گذاشته اید لابد میدانید که بستر خیزش هنر فرهنگ است . اگر هنرمند نمی بودید بر این شوخی سخیفتان حرجی نبود که از این دست تراوشات بیخردانه در فضای حقیقی و مجازی بدست نامدعیان فرهنگ بسی میتوان یافت . ثانیا چه جای این گونه ادبیات در برابر چشم و گوش میلیونها ایرانی . ثالثا از پخته و مجرب هنرمندی که بر کلام و حس خویش مسلط است جو گیر شدن و بنا به نرخ روز سخن گفتن حاشا که عرض خود بردی و زحمت ایران و ایرانی میداری .
76
مریم1394-07-13
دمش گرم همه باید علیه سعودی ها صحبت کنن چهره واقعی سعودی ها باید نشون داده بشه باید رسوا بشن همه باید از برخوردای بد سعودی ها تعریف کنن تا همه بدونن دم آقای عبدی گرم
20
وبگردی