فرزاد حسنی

برنامه جدید فرزاد حسنی در تلویزیون

تاریخ انتشار : 21 مهر 1394کد مطلب : 21797تعداد نظرات : 1 نظر
فرزاد حسنی به تلویزیون می آید. مدیرگروه اجتماعی شبکه سه سیما خبر از پخش برنامه ای جدید با اجرای فرزاد حسنی در این شبکه داد.

فرزاد حسنی با برنامه اکسیر به تلویزیون می آید

برنامه اکسیر با اجرای فرزاد حسنی از آبان ماه روی آنتن شبکه سه می رود.


فرزاد حسنی

فرزاد حسنی مجری برنامه تلویزیونی اکسیر شبکه سه شد

زمان پخش برنامه اکسیر با مجری گری فرزاد حسنی

مدیرگروه اجتماعی شبکه سه سیما گفت:برنامه «اکسیر» به تهیه کنندگی مصطفی شریفی با اجرای فرزاد حسنی آبان 94 روی آنتن این شبکه می رود.

ناصر کریمان افزود:«اکسیر» برنامه ای گفت وگو محور با مضمون سلامت است که می تواند اتفاقات جدیدی را در این حوزه رقم بزند.

وی گفت:این برنامه ترکیبی در 52 قسمت 55 دقیقه ای به آموزش و اطلاع رسانی با هدف اصلاح سبک زندگی در راستای ارتقا سلامتی، خود مراقبتی و رقابت شرکت کنندگان با حضور پزشکان متبحر می پردازد.

برنامه جدید فرزاد حسنی در تلویزیون

3.454
این مطلب مفید بود ؟3717
برگرفته از مهر /ن
برچسب : فرزاد حسنی
1 نظر به ثبت رسیده است
سیما1395-02-20
متاسفم بابت رفتار غیرمحترمانه این مجری(فرزاد حسنی) با میهمان دعوت شده به برنامه که سن و سالی از ایشان نیز گذشته بود. واقعا متاسفم که همچین مجریانی باید گذاشته شوند که با لودگی و به اصطلاح شوخ طبعی و بی مزه بازیهای خودشان دیگران را به سخره بگیرند. مضمون دیالوگ ها اینچنین بود:"«فهمیدی زنه نه؟ اون سه تا دیگه نیست؟ خیلی باهوشیا» اینها بخشی از دیالوگ های فرزاد حسنی در برنامه «اکسیر» به تهیه کنندگی مصطفی شریفی است ". در این برنامه فرزاد حسنی نه اجازه آموزش دکتر به دیگران را میدهد نه حرمت اشخاص را رعایت نمیکند. با بی مزه بازیها و لودگیهایش حتی اجازه انتقال مطلب را به دکتر آموزشی نیز نمیدهد. واقعا متاسفام. لطفا تجدید نظر کنید.این آقای حسنی دیگه تاریخش منقضی شده . هیچ جذابیتی برای بیننده ندارد .به غیر از هتک حرمت و بی نزاکتی برای میهمانان کار دیگری بلد نیست.لطفا مورد بررسی قرار دهید.
93
وبگردی