نکونام

نکونام پرونده جذب بازیکن خارجی را بست

تاریخ انتشار : 26 مرداد 1402کد مطلب : 2193زمان مطالعه : 2 دقیقه
جواد نکونام به صورت رسمی حضور هر بازیکن جدید خارجی را در تیمش تکذیب کرد.

ورزش3:از روزیکه جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شد، او به دنبال جذب چند بازیکن خارجی برای تقویت خط میانی و بخش تهاجمی تیمش بود. روبرتو تورس شاخص ترین بازیکن مورد نظر نکو بود و البته اون چند نام را نیز به مدیران باشگاه داده بود که جذب نشدند.

در روزهای گذشته اتفاق عجیبی رخ داد و آن هم حضور یک بازیکن خارجی در تهران و بدون اطلاع کادرفنی بود. رانجلو یانگا نام بازیکن هلندی است که برای حضور در استقلال با مدیران باشگاه به توافق رسید ولی به دلیل عدم تأیید جواد نکونام، به کشورش بازگشت.

جذب بازیکن خارجی به سوژه کنفرانس سرمربی استقلال پیش از دیدار برابر ملوان تبدیل شد. نکونام در پاسخ به سوال یک خبرنگار مبنی بر اینکه گفته می شود یانگا در تست های ایفمارک هم شرکت کرد است، گفت:من هفته قبل نیز گفتم، بازیکن اگر مورد تأیید من قرار گرفته و به تهران آمده باشد، قطعا در تمرینات شرکت می کند.

او در ادامه نیز با اشاره به صحبت هایش در نشست خبری پس از دیدار با صنعت نفت گفت:هفته قبل نیز گفتم اصلا اطلاع ندارم این بازیکن در تهران هست یا خیر و در تست های ایفمارک شرکت کرده است یا نه. ولی قطعا سر تمرین نمی آید، چون ما نمی توانیم بازیکن بگیریم، این را خودشان (مدیران باشگاه) اعلام کرده اند که توانایی جذب بازیکن جدید را نداریم.

نکونام در پایان آب سردی را بر پیکر هوادارانی ریخت که امیدوار به جذب مهاجم خارجی با کیفیت بودند، ریخت. سرمربی استقلال گفت:چون (مدیران) گفتند پول نداریم، به همین دلیل بود که بازیکن عراقی (منتظر محمد) از تیم ما جدا شد. در نتیجه وقتی بودجه ای نیست، پس بازیکن جدیدی نمی توانیم بگیریم. در نتیجه سایر بازیکنان مورد نظر به صورت خودکار، منتفی می شود.

با صحبت هایی که نکونام انجام داد، دیگر بعید به نظر می رسد که استقلالی ها برای جذب بازیکن خارجی اقدام کنند و آبی ها حداقل تا نیم فصل باید با همین نفرات سر کنند مگر اینکه اتفاق خاصی در روزهای باقیمانده از فصل نقل و انتقالات رخ دهد.

انتهای پیام/م

نکونام پرونده جذب بازیکن خارجی را بست

51
این مطلب مفید بود ؟10
برچسب : جواد نکونام
وبگردی