الهلال عربستان

آماده‌ترین تیم حال حاضر فوتبال آسیا

تاریخ انتشار : 20 آبان 1402کد مطلب : 22097زمان مطالعه : 1 دقیقه
الهلال عربستان در 10 دیدار اخیرش به پیروزی رسیده و 24 گل به ثمر رسانده و تنها یک گل دریافت کرده است.

ایسنا:الهلال عربستان را باید آماده‌ترین تیم حال حاضر فوتبال آسیا دانست که با هدایت ژسوس پرتغالی عملکرد درخشانی را نشان داده است.

رقابت در لیگ عربستان با توجه به حضور بازیکنان بزرگ فوتبال جهان بسیار سخت شده است. با این حال الهلال در این لیگ پرستاره و سخت به تیمی شکست‌ناپذیر تبدیل شده است. این تیم حتی در لیگ قهرمانان آسیا هم از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌آید و در سه بازی اخیرش یازده گل به ثمر رسانده است آن هم بدون آنکه دروازه این تیم باز شود.

پیوستن یاسین بونو به الهلال و البته حضور کولیبالی در خط دفاعی این تیم باعث شده است تا گل‌زدن به الهلال در لیگ عربستان بسیار سخت شود.

الهلال در 10 بازی اخیرش به پیروزی دست پیدا کرده است. نکته جالب اینکه در این 10 بازی، این تیم 24 گل به ثمر رسانده و تنها یک بار دروازه‌اش باز شده است که آن هم در دیدار برابر الاهلی بود که ماکسیمن توانست دروازه‌ الهلال را باز کند که البته در آن بازی هم الهلال با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

الهلال تنها تیم بدون شکست لیگ عربستان است و با هفت امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. این تیم با وجود مصدومیت نیمار آماده‌ترین خط حمله و بهترین خط دفاعی در لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

انتهای پیام/م

آماده‌ترین تیم حال حاضر فوتبال آسیا

51
این مطلب مفید بود ؟10
وبگردی