دکوراسیون رنگ آبی
دکوراسیون رنگ آبی با ترکیب حرفه ای رنگ طلایی و زرد یک دکوراسیون داخلی منحصربه فرد و فوق العاده شیک را خلق می کند، دکوراسیونی با ایده های معرکه.

مدل های دکوراسیون داخلی رنگ آبی و طلایی 

دکوراسیونی با ترکیب دو رنگ زیبای آبی و طلایی می تواند یک زیبایی خارق العاده خلق کند. رنگ آبی یکی از رنگهای سرد است ولی نمی توان از زیبایی این رنگ در دکوراسیون داخلی منزل به سادگی گذشت از طرفی هم رنگ طلایی جلوه ای از شکوه و اشرافیت را به محیط و دکوراسیون داخلی خانه منتقل می کند پس ترکیب این دو رنگ نتیجه ای عالی خواهد داشت.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل با ترکیب آبی و طلایی

دکوراسیون داخلی شیک

دکوراسیون داخلی شیک رنگ آبی و سفید و طلایی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی 2018  آبی و طلایی

دکوراسیون نشیمن

دکوراسیون نشیمن رنگ آبی طلایی

ترکیب آبی تیره و طلایی در دکوراسیون منزل

دکوراسیون رنگ آبی در رنج تیره و روشن خود به تنهایی مجموعه ای از رنگهای فوق العاده زیبا هستند به خصوص اگر از طرفداران رنگ آبی تیره مایل به بنفش هستید استفاده از این رنگ در دکوراسیون داخلی با ترکیبی از رنگ زرد و طلایی ایده ی خاص و منحصربه فردی خواهد بود.

دکوراسیون داخلی شیک

دکوراسیون داخلی شیک آبی و طلایی

میز و کنسول شیک

میز و کنسول شیک در دکوراسیون ابی و طلایی

رنگ طلایی در دکوراسیون باید با رنگ تضاد ترکیب شود

همانطور که می دانید استفاده از رنگ طلایی به تنهایی در دکوراسیون داخلی نمی تواند ایده ی جالبی باشد و البته که زیبایی خاصی هم نخواهد داشت پس به یاد داشته باشید از این سبک رنگها نباید به وسعت بالا در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده کرد و حتما باید با رنگ تضاد ترکیب شود.

اتاق پذیرایی شیک

دکوراسیون رنگ ابی اتاق پذیرایی شیک

دکوراسیون منزل

دکوراسیون اشرافی منزل شیک آبی و طلایی

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی منزل 2018 

رنگ هایی که میتوان با آبی و طلایی ترکیب کرد

اگر به تصاویر دقت کرده باشید استفاده از رنگ طلایی و آبی با استفاده از رنگهای دیگر باید با تناسب در دکوراسیون داخلی اجرا شود. به عنوان مثال اگر از دکوراسیون رنگ آبی تیره الهام بگیرید بایستی در کنار ترکیب رنگ طلایی از رنگهایی همچون سبز پرطاووسی و قهوه ای روشن هم می توان استفاده کرد.

دکوراسیون ابی و طلایی

مدل دکوراسیون داخلی آبی و طلایی

 دکوراسیون نشیمن

دکوراسیون نشیمن شیک آبی و زرد

استفاده از رنگ آبی و طلایی در دکوراسیون اتاق

دکوراسیون اتاق خواب رنگ آبی اگر رنگ زمینه ی آبی لاجوردی و فیروزه ای داشته باشد دامنه ی وسیعتری از رنگ طلایی را در خود می پذیرد این درحالی است که دکوراسیون اتاق خواب رنگ ابی تیره حتما بایستی در جزئیات از رنگ طلایی و مکمل ها استفاده کرد به عنوان مثال افزودن یک اکسسوار شیک طلایی و یا روتختی با ترکیب رنگ این چنینی زیبایی اتاق خواب را افزایش و تکمیل می کند.

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب آبی طلایی

افراد جسور به راحتی از رنگ ابی در سرویس بهداشتی حمام و دستشویی استفاده می کنند. شیرآلات و لوازم جزئی طلایی در کنار سرامیک های آبی سورمه ای واقعا زیبا خواهند بود.

 حمام و دستشویی

حمام و دستشویی زیبا و شیک 

در آشپزخانه محیط برای استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون آشپزخانه رنگ آبی در حد دستگیره های کابینت و یا لوسترهای سقفی خواهد بود.

 دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون رنگ آبی آشپزخانه جدید 

دکوراسیون رنگ آبی

دکوراسیون آشپزخانه آبی و طلایی شیک

دکوراسیون منزل با ترکیب رنگ اشرافی آبی طلایی + تصاویر

4.669
این مطلب مفید بود ؟645
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ن/ح
وبگردی