ماهی های گران قیمت آکواریومی
ماهی ها و موجودات آبزی دارای گونه های مختلفی هستند که در این مطلب با ماهی های گران قیمت آکواریومی آشنا خواهید شد.

ماهی های گران قیمت آکواریومی

دنیای ماهی ها و یا موجودات آبزی یک دنیای بسیار بزرگ و گسترده ای است که هم اکنون بعد از گذشت هزاران سال از عمر کره زمین اکثر ماهی های دریاها و اقیانوس ها هنوز کشف نشده اند و با مشاهده آنها ممکن است شوکه شویم!

اما اکثر ما انسان ها به این موجودات علاقه بسیار زیادی داریم و به همین دلیل از برخی ماهی های آکواریومی سعی می کنیم تا در خانه و یا محل کار خود برای گرفتن آرامش و دکوراسیون هرچه جذاب تر استفاده کنیم که هزینه گران قیمتی را شامل نمی شوند و می توانیم با هزینه کاملا به صرفه ای تعدادی ماهی و وسایل لازم برای آکواریوم را فراهم سازیم.

از این رو ما قصد داریم در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک شما علاقمندان به دنیای موجودات دریایی را با گران قیمت ترین ماهی های اکواریومی در جهان آشنا سازیم. همراه ما باشید.

1- " BLADEFIN BASSLET " 

قیمت : 130 میلیون تومان

ماهی های گران قیمت

ماهی های گران قیمت آکواریومی

اولین ماهی آکواریومی لیست ما، " BLADEFIN BASSLET " می باشد که این ماهی جذاب دارای یک طراحی بسیار زیبا و آمیخته از رنگ طلایی و بنفش می باش که یک رنگ آمیزی تلفیقی می باشد. جالب است بدانید این ماهی چه در لیست ما و چه در میان دیگر ماهی های گران قیمت، دارای کوچکترین سایز و ابعاد می باشد که برای خرید و نگهداری از این ماهی بسیار جذاب می بایست 130 میلیون تومان هزینه کنید!!

این ماهی بسیار جذاب و کوچک بیشتر در اقیانوس ها و در اعماق 500 متری زندگی می کنند که بی شک دست یافتن به این ماهی کار بسیار سخت و طاقت فرسایی می باشد که برای رسیدن به آکواریوم شما فرآیند پیچیده ای را دنبال می کند!


2- " MASKED ANGELFISH "

قیمت :260 میلیون تومان

ماهی های آکواریومی

گران قیمت ترین ماهی های آکواریومی

ماهی فوق یکی از گونه های مختلف ماهی آنجل می باشد که نام علمی و شناخته شده آن " Genicanthuspersonatusis " می باشد که دارای جذابیت و زیبایی کاملا منحصر بفردی در میان ماهی های مختلف آکواریومی می باشد که در عین حال بسیار گران قیمت می باشد.

با این وجود این ماهی جذاب دارای یک ماسک بسیار زیبا بر روی صورتش می باشد که در کنار رنگ مختلف ماسک آن، بدنه آن نیز کاملا منحصر بفرد است و دارای طیف رنگی بسیار جذابی می باشد. اما لازم به ذکر است که ظاهر این ماهی ها در طول مراحل رشدشان تغییر پیدا می کند و بعد از گذشت مدتی طرح و فرم اصلی را به خود می گیرند!

این ماهی ها اکثرا در شمال غربی جزایر هاوایی زندگی می کنند و به علت ممنوعیت ماهی گیری تجاری این منطقه، این ماهی بسیار گران قیمت می باشد.


3- " PEPPERMINT ANGELFISH "

قیمت : 390 میلیون تومان

ماهی های زیبا و آکواریومی

زیباترین ماهی های آکواریوم

سومین ماهی آکواریومی که در لیست ما موجود می باشد، " PEPPERMINT ANGELFISH " است که یک نوع دیگر از سری آنجل می باشد که این نوع ماهی ها می توانند در طول زمان به طول 7.6 سانتی متری دست پیدا کنند که در حال حاضر تنها یک نمونه از این ماهی وجود دارد که آن هم در معرض نمایش عموم در ایالت متحده قرار دارد.

با این وجود صید و به دام انداختن چنین ماهی آکواریومی از داخل آب های اقیانوسی بسیار سخت است که قیمت پیشنهادی و پایه این ماهی 30 هزار دلار یا به عبارتی 390 میلیون تومان تخمین زده شده است.


4- " FRESHWATER POLKA DOT STINGRAY "

قیمت :1 میلیارد و 300 میلیون تومان

ماهی برقی و گران قیمت

گران قیمت ترین ماهی های جهان

ماهی فوق یکی از گران قیمت ترین ماهی هایی است که شاید هر یک از ما موفق به مشاهده چنین ماهی جذابی در طول عمرمان نشویم. جالب است بدانید این ماهی یک نوع ماهی است که می تواند از خود الکتریسته آزاد کند که به این دلیل نمی توانید به آن دست بزنید!

همچنین چشمان آنها همانند چشمان حلزون ها می باشد که می توانند به کمک آن ها به محیط اطراف خود تسلط کافی را داشته باشند. با این وجود این ماهی باید به تنهایی در آکواریوم نگهداری شود چرا که می تواند به ماهی های دیگر آسیب برساند. اما علت اصلی گران قیمت بودن آنها، این است که صادرات این ماهی ها از خانه شان ( برزیل ) غیر قانونی است.


5- " PLATINUM AROWANA "

قیمت : 5 میلیارد و 200 میلیون تومان

گران قیمت ترین ماهی جهان

گران قیمت ترین ماهی آکواریومی جهان

در نهیات آخرین و گران قیمت ترین ماهی لیست ما متعلق به ماهی فوق می باشد که در آسیا مردم بر این باور هستند که این ماهی می تواند سلامت، رفاه و شانس و همچنین دور ساختن انرژی منفی تاثیرگذار باشند که می توانند در طول زمان به میزان کافی رشد نمایند.

تنها چیزی که بیشتر می تواند منجر به منحصر بفرد بودن این ماهی گردد، بدن پلاتینیومی آن می باشد که گفته می شود در اثر یک نوع جهش ژنتیکی ایجاد گشته است و همچنین دندان های رو به بالا آنها می باشد که با قرار دادن این ماهی منحصر بفرد در آکواریوم خانه و محل کارتان می تواند جذابیت فراوانی را به محیط تزریق کند.

با این وجود قیمت این ماهی بسیار زیاد است و به همین دلیل به عنوان گران قیمت ترین ماهی لیست ما می باشد که برای داشتن این ماهی باید بیش از 5 میلیارد تومان هزینه نمایید.

قیمت های نجومی گران قیمت ترین ماهی های آکواریومی جهان + تصاویر

3.8206
این مطلب مفید بود ؟15650
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ف.ن
وبگردی