قوی ترین مرد آلمان

یک آبادانی گیاهخوار، قوی ترین مرد آلمان

تاریخ انتشار : 17 آبان 1394کد مطلب : 22826زمان مطالعه : 1 دقیقه
قوی ترین مرد آلمان یک جوان ایرانی به نام پاتریک است که در سال 2001 جایزه قوی ترین مرد آلمان را به نام خود ثبت کرد . او در کشور آلمان بسیار شناخته شده است و طرفداران بسیاری دارد.

قوی ترین مرد آلمان

شاید برایتان جالب باشد که بدانید قوی ترین مرد آلمان در سال 2001 یک جوان ایرانی به نام پاتریک بابومیان است که اهل آبادان است. و در حالیکه در ایران کسی او را نمی شناسد در کشور آلمان بسیار معروف است و طرفداران خاص خود را دارد.

پدرش اهل آبادان و مادرش اهل اصفهان است. پدر و مادر او جزء ارامنه ایران هستند. او در هفت سالگی به همراه مادر و مادربزرگش به هاتنهف، آلمان مهاجرت کرد. او در سال 1999 برنده اولین جایزه خود جایزه زیبایی اندام در بین جوانان آلمانی شدو در سال 2001 توانستد جایزه قوی ترین مرد آلمان را کسب کند. او که از سال 2005 گیاهخوار بود در 2011 وگان شد. او دارای لقب قوی ترین مرد آلمان است.

جالب است بدانید که پاتریک در ایران ناشناخته است و تقریبا کسی او را نمی شناسد، اما بابومیان در آلمان یک چهره بسیار معروف و شناخته شده و جزو سلبریتی های این کشور به حساب می آید که در تبلیغات سازمان حمایت از حیوانات برای جلوگیری از کشتار آنها و تشویق مردم به گیاهخواری از او استفاده می شود!

 

 قوی ترین مرد آلمان یک جوان ایرانی است

یک جوان آبادانی قوی ترین مرد آلمان است

جوان ایرانی گیاهخوار قوی ترین مرد آلمان شد

یک آبادانی گیاهخوار، قوی ترین مرد آلمان

4.942
این مطلب مفید بود ؟411
برگرفته از جامعه تحلیلی خبری الف
وبگردی