مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی | نامه پدر “مرتضی پاشایی” به وزارت ارشاد

تاریخ انتشار : 17 آبان 1394کد مطلب : 22848زمان مطالعه : 2 دقیقه
انتشار آلبوم پرنده که در واقع همان آلبوم گل بیتا می باشد با واکنش پدر مرتضی پاشایی مواجه شد و پدر “مرتضی پاشایی” نامه ای به دفتر موسیقی وزارت ارشاد نوشت

اعتراض پدر مرتضی پاشایی

پدر مرتضی پاشایی به انتشار آلبوم پسرش اعتراض کرد، او در اعتراض به انتشار آلبوم پرنده نامه ای به دفتر موسیقی وزارت ارشاد نوشت.

از صبح روز گذشته پوستر آلبوم جدید مرتضی پاشایی در سطح شهر نصب شده و همین اتفاق باعث شد خانواده پاشایی به شدت واکنش نشان دهند، تاریخ 20 آبان زمانی ست که برای انتشار این آلبوم تعیین گردیده است.
آلبوم «پرنده» درواقع همان آلبوم «گل بیتا» ست که شرکت مربوطه با اضافه کردن یک آهنگ نام آن را تغییر داده و قصد انتشار دوباره آن را در آستانه سالگرد مرتضی پاشایی دارد.
این موضوع با واکنش تند خانواده پاشایی رو به رو شد و پدر این خواننده نامه ای را به مرکز موسیقی وزارت ارشاد نوشته است.

اعتراض پدر مرتضی پاشایی

نامه اعتراض پدر مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی

آلبوم گل بیتاب مرتضی پاشایی


انتشار آلبوم جدید مرتضی پاشایی با شروط خاص

فرزاد طالبی مسئول دفتر موسیقی وزارت ارشاد در خصوص آلبوم «پرنده» منتسب به مرتضی پاشایی گفت:مؤسسه «سماء» می تواند این آلبوم را منتشر کند اما با همان شروطی که 10 سال گذشته مجوز گرفته است و هر آنچه غیر آن شروط باشد، تخلف محسوب می شود و دفتر موسیقی طبق ضوابط با آن ها عمل می کند.

وی ادامه داد:این آلبوم 10 سال پیش مجوزی گرفته و با توجه به اینکه با وقفه ای 10 ساله وارد بازار شده مرتبط با سیاست شرکت پخش کننده است و مانع قانونی ندارد.

طالبی در رابطه با انتشار آلبوم های بی کیفیت و فروش آن فراتر از حد معمول عنوان کرد:دفتر موسیقی نمی تواند درباره سوء استفاده از احساسات هواداران وی ارزشیابی کند و خارج مسئولیت خانه موسیقی است ولی به هر حال از طرف دفتر موسیقی تذکراتی داده شده است.

وی افزود:به هر حال محبوبیت و اقبال عمومی که نسبت به مرتضی پاشایی شده است برای مؤسساتی که با وی همکاری داشته برای بازنشر آثار وی می تواند امری مثبت تلقی شود.

مرتضی پاشایی ، نامه پدر مرتضی پاشایی به وزارت ارشاد

4.520
این مطلب مفید بود ؟182
برگرفته از باشگاه خبرنگاران - / ک
وبگردی