استقلال

زمان بازگشت خریدهای جدید استقلال مشخص شد

تاریخ انتشار : 30 تیر 1402کد مطلب : 2299زمان مطالعه : 1 دقیقه
باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای درخصوص زمان بازگشت بازیکنان مصدوم تیم صادر کرد.

ورزش سه:مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان دو خرید جدید استقلال به دلیل مصدومیت، نتوانستند در روزهای اخیر، در تمرینات تیم حضور پیدا کنند. محمدی روز گذشته به نرم دوی دور زمین پرداخت و سهرابیان نیز دوران نقاهت خود را سپری می‌کند.

غیبت این دو بازیکن در تمرینات روزهای گذشته، شایعاتی را درباره نارضایتی آنها درخصوص مباحث مالی به وجود آورده بود که حالا مشخص شد هم محمدی و هم سهرابیان به دلیل آسیب دیدگی، نتوانسته‌اند در تمرینات گروهی حضور یابند.

در همین خصوص، رسانه رسمی استقلال درباره آخرین وضعیت مصدومیت تازه واردهای خود اطلاعیه‌ای را به نقل از محمد علی زارع پزشک تیم منتشر کرد.

زارع ابتدا درباره وضعیت آسیب دیدگی محمدی گفت:محمدی از ناحیه همسترینگ کشیدگی داشت و بعد از بررسی وضعیت او و مشورت با متخصصان از ناحیه مورد نظر MRI گرفته شد.

او ادامه داد:چند روز از مصدومیت او با انجام بازتوانی و فیزیوتراپی سپری شده و پیش بینی ما این است حدودا یک هفته دیگر می‌تواند به تمرینات تیمی ملحق شود.

وی همچنین درباره سهرابیان دیگر خرید تازه استقلال گفت:آرمین از ناحیه عضله چهارسر کشیدگی خفیفی داشت و احتمالا از 3، 4 روز دیگر می‌تواند همراه با تیم تمرین کند.

انتهای پیام/م

زمان بازگشت خریدهای جدید استقلال مشخص شد

51
این مطلب مفید بود ؟10
وبگردی