غذای چندش آور
می توانید تصور کنید که غذایی که می خورید داخل دهانتان به یکباره تکان خورده و سعی در فرار داشته باشد؟ ماهی داخل غذای چندش آور ژاپنی در زمان سرو هنوز حرکت می کرد اما مرد جوان بی توجه به آن، به خوردن ادامه داد.

خوردن غذای چندش آور با هشت پایی که هنوز تکان می خورد

ویدوئی منتشر شده در فضای مجازی نشان می دهد که چطور یک مرد جوان مشتاقانه برای خوردن یک غذای خاص و البته عجیب و غریب ژاپنی سر از پا نمی شناسد.

خوردن غذای چندش آور

خوردن غذای چندش آور نیمه زنده

"شو سان" مرد جوانی که یک کاسه "اودوری دون" سفارش داده است منتظر رسیدن غذاست. پیشخدمت ظرف غذا را می آورد و زمانی که سس مخصوص را روی غذا می ریزد چیزی داخل کاسه به رقص در می آید. مرد جوان برای سور غذا بسیار مشتاق به نظر می رسد.

تصاویر تکان خوردن ماهی داخل غذای چندش آور ژاپنی

غذای چندش آور

غذای چندش آور

غذای چندش اور

سوپ مخصوص این رستوران با نوعی ماهی مرکب تهیه می شود. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این مرد جوان در زمان خوردن به طور کاملا شاخکهای در حال حرکت این موجود دریایی را در بین دندان هایش خرد می کند و هیچ توجهی به تکان خوردن شاخکهای این موجود دریایی ندارد.

عکس لحظه خوردن غذای چندش آور در حال حرکت در دهان مرد جوان

غذای چندش اور

خوردن غذای چندش آور

به گفته ی آشپز این رستوران، موجود دریایی زنده نیست ولی به دلیل طبیعت بدنی اش شاخک ها و قسمت های انتهایی دست و پاهایش حرکت می کنند.

دوستان این مرد ژاپنی که از خوردن این نوع غذا توسط دوستشان متعجب شده بودند با انتشار تصاویر و عنوان " غذای چندش آور داخل دهان مرد زنده شد!" بازدید بالایی را در شبکات اجتماعی شاهد بودند.

غذای چندش آور ، غذای چندش آور با هشت پای زنده در حال حرکت! + تصاویر

1.6130
این مطلب مفید بود ؟4189
منبع : بخش ترجمه نمناک /ن
1 نظر به ثبت رسیده است
زهرا1394-09-27
دلم برای این موجود زیبا (هشت پا) سوخت !
165
وبگردی