خارج کردن جواهرات از شکم
زند هندی که از معده درد شدید رنج می برد در یک بیمارستان بستری شد و پزشکان در کمال ناباوری 1.5 کیلو جواهرات و فلز و میخ از شکم این زن خارج کردند.

تخلیه میخ و جواهرات فلزی از شکم یک زن

پزشکان 1.5 کیلوگرم ماده خارجی از جمله میخ، پیچ و مهره، سنجاق و جواهراتی مثل دست بند و گردنبند از شکم زنی خارج کردند ؛ این ماجرای عجیب که تصاویرش را در بخش سرگرمی نمناک می بینید حاکی از اختلال عجیب و نادری در یک زن هندی است.

خارج کردن جواهرات از شکم

پزشکان بعد از اینکه چندین شی فلزی از جمله دست بند، حلقه ها و سنجاق مو را از شکم زن بیرون کشیدند،شوکه شدند؛ این زن که سنگیتا نام داشت در بیمارستان به دلیل درد شدید معده بستری شد و پزشکان یک سری آزمایش ها را انجام دادند تا دریابند چه چیزی ممکن است پشت علائم دردناک او باشد تا اینکه توده ای در معده اش دیدند که شامل ده ها شی خارجی می شد.

تخلیه فلزات از شکم زن

از تعجب دهانشان باز مانده بود بیمار تصور می کرد این اقلام را در مدت زمان طولانی قورت داده که باعث می شود بدنش تقویت و معده اش سخت شود .دکتر نیتین پارمر، جراح ارشد بیمارستان مدنی احمد آباد در هند گفت:" شکم زن به شدت سخت شده بود و هنگامی که اشعه ایکس را به داخل شکمش انتقال دادیم ، توده ای در شکمش نمایان شد سنجاق مصرف شده توسط او تا حدی ریه هایش را سوراخ کرده، سنجاقی که دیواره ی شکمش را سوراخ کرده بود، باعث شد ما فورا عمل جراحی انجام دهیم. پزشکان بلافاصله عمل جراحی برداشتن مواد مختلفی که مصرف کرده بود که بسیاری از آن ها تیز و فلزی بودند را انجام دادند.

خارج کردن فلز از معده زن هندی

سانگیتا مبتلا به بیماری نادر است که باعث شده او هیچ چیز خوردنی مصرف نکند و این وسایل فلزی را قورت دهد. یکی از مواردی که در این عمل یافت شد گردن بندی سنتی بود که زنان هندو ازدواج کرده می اندازند.عجیب تر این بود که چرا این اقلام را دریک دفعه مصرف کرده بود.تصور می شود که سنگیتا از یک اختلال نادر رنج می برد که در آن شخص به شدت اشیا فلزی و غیر قابل هضم را مصرف می کند.

 

زن هندی که یک کیلو و نیم جوهرات و فلز خورده بود

1.517
این مطلب مفید بود ؟512
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ن/ز.ت
وبگردی