کارت پستال روز مادر
شما می توانید برای روز مادر حتی با یک جمله کوچک، روی کارتی کوچک و ارزان قیمتی مادرتان را خوشحال کنید. مهم به یاد بودن مادرتان است.

کارت پستال های زیبا مناسب روز مادر

مادر، زیباترین تفسیر عشق و نجیب ترین واژه دفتر عشق است و هر چه از او بگوییم سخن از عشق خواهد بود. مادر سرچشمه نوازش و محبت، اقیانوس فداکاری، اسوه صبر و استقامت، هنرآموز کتاب زندگی، رمز عشق جاودانی و کیمیای زندگانی است، در یک کلام مادر در استعاره نمی گنجد و ارزش والای او بالاتر و گسترده تر از این حرف هاست.

او افتخار بزرگ خلقت و وجودش چکیده ای از عشق خداوند به بنده و فیض رحمانی لایزال است. آغوش پر مهر و عطوفت مادر، نخستین آغوش برای فرزند است که او را مانند چتری در مسیر تندباد حوادث حمایت می کند.

هرجا که مادر باشد، قطعا بهشت نیز آنجاست همچون که پیامبر نور در وصف او، بهشت را زیر پایش می داند. در روز مادر قدردان این هدیه پروردگار باشید و وجود این الماس گرانبها را گرامی بدارید.

برای ابراز تشکر به مادرتان می توانید کارت های تبریکی زیبا که کار دست خودتان می باشد درست کرده و آنها را به مادرتان تقدیم کنید. کارت تبریک های که در ادامه این بخش از نمناک می بینید، قابل پرینت و قابل استفاده در ایمیل و یا تلگرام نیز هستند. زیباترین کارت پستال ها تبریک روز مادر به زبان فارسی و انگلیسی را در نمناک مشاهده نمایید.

نمونه کارت پستال های مناسب برای تبریک روز مادر به زبان انگلیسی و فارسی

کارت پستال روز مادر

کارت روز مادر

کارت تبریک روز مادر

روز مادر مبارک

ایده کارت برای روز مادر

کارت روز مادر

کارت پستال

روز مادر مبارک

کارت پستال زیبا برای مادر

روز مادر

مامان روزت مبارک

متن کارت پستال روز مادر

تبریک فارسی روز مادر

عکس نوشته روز مادر

تبریک روز مادر

متن و عکس روز مادر

کارت پستال های جدید تبریک روز مادر به فارسی و انگلیسی

3.8119
این مطلب مفید بود ؟9029
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ن/ز.ت
وبگردی