آیپد پرو
یکی از محبوب ترین محصولات شرکت اپل، تبلت های این شرکت است که اپل روز گذشته از دو تبلت جدید iPad Pro 11 خود در دو سایز 11 و 12.9 اینچ رونمایی کرد.

 رونمایی شرکت اپل از آیپد پرو 11

شرکت اپل یکی از محبوب ترین شرکت های موجود در صنعت فناوری است که امروزه شاهد میزان پیشرفت این شرکت در کنار شرکت هایی اعم از سامسونگ، سونی، هواوی، بلک بری، شیائومی و... هستیم. شرکت اپل دارای پرچم داران زیادی در صنعت تلفن های همراه هوشمند است که جدیدترین آنها متعلق به سری ایکس آیفون است که در اوایل اکتبر ماه سال جاری رونمایی و با استقبال فراوانی روبرو شدند که هم اکنون پرچم داران این شرکت در کشور عزیزمان حضور دارند و می توانید آنها را تهیه نمایید.

iPad Pro11

معرفی apple iPad Pro 11 

از طرفی یکی از محبوب ترین محصولات شرکت اپل، تبلت های این شرکت هستند که با قیمت های کاملا مناسب برای استفاده کاربران در بازار موجود است. اما روز گذشته این شرکت، در طی اقدامی از سری جدید تبلت آی پد پرو 11 " iPad Pro 11 " رونمایی کرد که در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک شاهد جزئیات بیشتر از این دو محصول خارق العاده خواهید بود.اگر شما یکی از تبلت های شرکت اپل را در دست دارید، با نگاه کردن به آن و تصاویر موجود ذیل، می توانید تفاوت های زیادی را در میان این دو محصول متفاوت مشاهده و درک کنید.

هندزآن iPad Pro

تاریخ عرضه و فروش اپل آیپد پرو 11

از مهم تغییرات ایجاد شده در سری جدید آیپد پرو 11، می توان صفحه نمایش بزرگ، شفاف و با وضوح بسیار بالا اشاره کرد که به کمک آن می توان حتی کوچکترین پیکسل ها را مشاهده کرد. همچنین دیگر تغییرات این دستگاه عبارتند از :حسگر تشخیص چهره(Face ID)، حذف دکمه فیزیکی هوم، صفحه نمایش با وضوح بالا، نازکی بیشتر نسبت به سری قبل، تراشه A12X Bionic، قلم جدید، طراحی جدید، بلندگوهای بیشتر نسبت به سری قبل و... اشاره نمود که جزء نقاط مثبت این دو دستگاه نسبت به دو سری گذشته می باشد.

اپل در این سری، از دو آیپد پرو 11 با صفحه نمایش های 11 و 12.9 اینچ رونمایی کرد که قیمت آیپد پرو 11 اینچی از 799 دلار آغاز می شود که تاریخ انتشار آن 7 نوامبر سال جاری (حدودا یک ماه دیگر) می باشد.

اپل آیپد پرو 11

دوربین بیرون زده اپل آیپد پرو 11

با در دست گرفتن این دو سری جالب و جذاب می توان آنها را نسخه بزرگ شده سری جدید ایکس آیفون دانست که می توانند برایمان بسیار خوشایند و کاربردی باشند.

اما شباهت این سری آیپد با دیگر محصولات شرکت اپل، دوربین اصلی آن می باشد که به میزان کمی از قاب پشتی بیرون است.

ویدیو خلاقانه اپل در معرفی آیپد پرو 11 ؛

رونمایی شرکت اپل از آیپد پرو 11 + فیلم

4.37
این مطلب مفید بود ؟61
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
وبگردی