بوی کباب

بوی کباب | خواص بوی کباب

کد مطلب : 23489زمان مطالعه : 2 دقیقه
کباب یکی از بهترین و سنتی ترین غذاهای ایرانی است که هم خود غذا و هم بوی آن خواص زیادی برای سلامتی قلب و بدن دارد.قبل از خوردن کباب ،بوی آن را استشمام کنید.

خواص بوی کباب

آیا تا بحال بوی کباب برایتان لذتبخش نبوده است و شما را به خوردن غذا ترغیب نکرده است سعی کنید بوی آن را هنگام طبخ استشمام کنید چون مقوی قلب و قوای بدنی است!

رئیس مرکز تحقیقات کار آزمایی بالینی طب سنتی دانشگاه شاهد گفت:بوی کباب بسیار مقوی قوای بدن است، بنابراین بهتر است افراد هفته ای یک بار چند تکه گوشت راسته را کباب کنند و ابتدا بوی آن را به مشام بکشند, سپس آن را مصرف کنند.

بوی کباب و خواص آن

محسن ناصری درباره وزن ایده ال اظهار داشت:متاسفانه امروزه وزن متناسب از دیدگاه زنان مانکن های آمریکایی هستند.
به گفته وی وزن ایده ال وزنی است که صحت و سلامتی در آن به حداکثر است. ما یک سرو داریم یک چنار؛ پس هیکل و تناسب بدن افراد با هم متفاوت است, انسان ها از یکدیگر مجزا هستند.

رئیس مرکز تحقیقات کارآزمایی بالینی طب سنتی دانشگاه شاهد افزود:بسیاری از زنان خود را با دیگران مقایسه می کنند و گرفتار افراد شیاد برای لاغر شدن و رسیدن به وزن ایده ال از نگاه خودشان می افتند.

ناصری یاد آور شد:یکی از عوامل بیمار شدن و اضافه وزن؛ پُرشدن رگ های خونی از مواد زائد یعنی به هم خوردن رابطه ظرف و مظروف که کاهش غذا یا کاهش کمیت یا کاهش کیفیت است، بنابراین راه رفع آن؛ امتلاء بدن از مواد زائد است.
وی اضافه کرد:برخی از افراد باید غذای با کیفیت مصرف کنند مانند افرادی که معده های ضعیفی دارند, این افراد باید غذای با کیفیت و با حجم کم مصرف کنند چرا که معده توانایی هضم غذاهای سنگین را ندارد.

رئیس مرکز تحقیقات کارآزمایی بالینی طب سنتی دانشگاه شاهد عنوان کرد:مصرف غذاهای سبک مانند آب گوشت تهیه شده از مرغ خانگی یا گوشت گوسفند و تلیت کردن بسیار به تقویت بدن کمک می کند و می توان کمی زعفران و چند عدد بادام نیز به آن اضافه کرد.

ناصری ادامه داد:بوی کباب بسیار مقوی قوای بدن است و بهتر است افراد هفته ای یک بار چند تکه گوشت راسته را کباب کنند و ابتدا بوی آن را به مشام بکشند, سپس آن را مصرف کنند زیرا بوی کباب قلب را تقویت می کند البته باید کباب از راسته گوسفند باشد.

بوی کباب ، خواص بوی کباب

3.817
این مطلب مفید بود ؟134
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
برگرفته از تسنیم-/ف
وبگردی