شهاب حسینی

بازی شهاب حسینی در فیلم انگلیسی غلام

تاریخ انتشار : 4 آذر 1394کد مطلب : 23524زمان مطالعه : 2 دقیقه
شهاب حسینی اولین تجربه خود را در یک فیلم انگلیسی زبان به دست آورد و در فیلم سینمایی غلام به کارگردانی میترا تبریزیان نقش اول را ایفا کرد.

شهاب حسینی در فیلم سینمایی غلام

فیلم سینمایی غلام به کارگردانی میترا تبریزیان و با بازی شهاب حسینی نخستین فیلم انگلیسی زبان که درباره جامعه ایرانی ساخته شده است.

ساخت پروژه سینمایی غلام به کارگردانی میترا تبریزیان اخیرا به پایان رسیده و هم اکنون در مرحله پس از تولید است.این فیلم 90 دقیقه ای به زبان فارسی و در انگلستان ساخته شده است که شهاب حسینی نقش اول آن را به عهده دارد.

داستان فیلم «غلام» در لندن در سال 2011 میلادی روی می دهد و درباره یک راننده تاکسی ایرانی به نام غلام (شهاب حسینی)، است که شب ها کار می کند و هیچ علاقه ای به صحبت درباره گذشته اش ندارد.

شهاب حسینی

«غلام» با آنکه دو شغل دارد ولی نشان داده می شود که علاقه ای به پول و مادیات ندارد. او با آنکه رابطه خوبی با دایی اش ندارد ولی هر روز برای خوردن چیزی به کافه او می رود. مادر غلام در تلاش است که او را به خانه (ایران) بازگرداند ولی او هیچ تصمیمی برای برگشتن ندارد. بیننده در طول فیلم متوجه می شود که «غلام» قهرمان یک جنگ است ولی مشخص نیست چه جنگی؟، سربازی که ناگهان در بحبوبه جنگ بدون آنکه ردی از خود به جا بگذارد ناپدید می شود.

شهاب حسینی

 «غلام» در کل مردی است بدون هیچ گذشته ای، هیچ آینده ای و بدون اعتقاد به هیچ چیز خاصی و آنچه که تا حدودی مشخص است این است که او با عده غریبه خطرناکی درگیر است، افرادی که از گذشته او می آیند و حال و آینده او را به شدت تهدید می کنند.
«میترا تبریزیان»، کارگردان ایرانی الاصل مقیم انگلستان، این فیلم را براساس فیلمنامه ای مشترک از خود و «سیروس مسعودی» ساخته است و تهیه کنندگی این فیلم را «زادوک ناوا» بر عهده دارد.

بازی شهاب حسینی در فیلم انگلیسی غلام

4.716
این مطلب مفید بود ؟151
برگرفته از فارس - / ک
برچسب : شهاب حسینی
وبگردی