شهره سلطانی

گلایه های شهره سلطانی از فراموشی

تاریخ انتشار : 9 آذر 1394کد مطلب : 23711زمان مطالعه : 3 دقیقه
در ایران بازیگران شناخته شده و تثبیت شده را به یکباره فراموش می کنند که شهره سلطانی بازیگر تلویزیون هم از این موضوع دلگیر است.

علت کم کاری شهره سلطانی

شهره سلطانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر از فراموش شدن بازیگران گلایه کرد و از علت کم کاری خود در سینما و تلویزیون گفت.

در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علت کم کاری اش طی چند سال اخیر گفت:من جزو آن دسته بازیگرانی هستم که از دوران جوانی پا به عرصه هنر و بازیگری گذاشتم و بسیار فعال و بین مخاطبان محبوب بودم؛ اما مدتی است که دوستداران و همکاران سینمایی من را از یاد بردند و از این بابت گله مندم.

وی افزود:شاید این سیل جمعیتی که به سمت بازیگری رو آوردند، باعث کم کاری ما شده؛ اما اینکه به یکباره آدم را فراموش می کنند همیشه جای سؤال می ماند! نکته جالب اینجا است که انگار فقط برای من جایی وجود ندارد؛ چون همکاران و هم سن و سا ل های من در حال فعالیتند در صورتی که نباید بازیگران تثبیت شده را فراموش کرد.
شهره سلطانی

شهره سلطانی 

وی ادامه داد:در کشور های خارجی برای رده سنی متناسب با بازیگر نقش نوشته می شود و برای همه از سنین پایین تا بالا، جای کار و فعالیت وجود دارد؛ اما متأسفانه در ایران قضیه فرق می کند و بازیگران شناخته شده در بیشتر مواقع فراموش می شوند که باید در این زمینه راهکاری اندیشید. 
سلطانی در مورد تفاوت ورود بازیگران نسل جدید با هم نسلان خودش اظهار داشت:باور کنید که این موضوع در دو جمله نمی گنجد و مقوله مفصلی است که نیاز به برگزاری جلسات متعدد با حضور کارشناسان سینمایی دارد؛ اما زمانی که فعالیت می کردیم، برای حضور در سینما، تلویزیون و تئاتر بازی های ما سنجیده و بعد انتخاب می شدیم، اما الان شما می بینید که یک بازیگر همزمان در 5 پروژه بازی می کند. بازیگری که مشخص نیست چه کاره بوده و آیا اصلاً سوابق بازیگری را دارد؟! باید برای رفع این مشکل چاره ای اندیشید. 
این بازیگر عنوان کرد:بحث امنیت شغلی را که اکثر سینماگران از آن دم می زنند و همیشه با آن مشکل داریم را باید بیشتر از هر چیز مهم دانست. بحث و مسئله دیگر در حرفه ما بعد مالی قضیه است؛ چون ما وابسته به کارمان هستیم و حیاتمان به فعالیت بازیگری وابسته است، اگر کار نکنیم افسردگی، گوشه گیری و مشکلات فراوان دیگری برای ما به وجود می آید، پس از همین جا به تهیه کنندگان و کارگردانان عزیزمان می گویم که همکاران خوب دست از کم لطفی و بی مهری بردارید و به من و همکارانی که حداقل به لحاظ بازیگری تثبیت شده ایم و کارنامه های درخشانی داریم، گوشه چشمی داشته باشید.
شهره سلطانی

عکس شهره سلطانی 

سلطانی خاطرنشان کرد:البته اینکه اصلاً پیشنهاد کاری نداشتم، دروغ است؛ اما نقش مناسبی در آن ها برای من نبوده و دوستشان نداشتم. بالاخره بعد از این همه سال فعالیت یکسری انتظاراتی داریم؛ اما واقعیت اینجاست که قدرت انتخابم نسبت به سال های پیش کمتر شده است.
وی با بیان این مطلب که فعالیت همزمان یک بازیگر در چند پروژه به کیفیت بازی او و فیلم ضربه می زند، عنوان کرد:اگر به قول سینماگران کار و بازیگر زیاد است، پس چرا هر بازیگر در یک پروژه بازی نمی کند؟! درست نیست که گروهی از بازیگران در تئاتر، تلویزیون و سینما فعالیت کنند و آثار را بین خودشان تقسیم کنند، به نظر شما مقصر اصلی چه کسی و کجا است؟
سلطانی در پایان خاطرنشان کرد:دلم برای خودم تنگ شده، منتظرم برگشتی خوب داشته باشم و این موضوع را نیز به همکارانم گفتم.

گلایه های شهره سلطانی از فراموشی

3.39
این مطلب مفید بود ؟63
برگرفته از باشگاه خبرنگاران - / ک
برچسب : شهره سلطانی
وبگردی