دختر 13 ساله ای که به آرزویش رسید.
یکی از آرزوهای تالیا یک دختر 13 ساله مبتلا به سرطان آن بود که آنقدر دختر مشهوری شود که عکس او بر روی جلد مجلات قرار گیرد و به این آرزو رسید و اکنون به یکی دیگر از آرزوهایش نیز رسیده و تبدیل به یک طراح مد شد .

آرزوها ی تالیا کاستلانو

تالیا کاستلانو، 13 ساله اهل اورلاندو-فلوریدا که دچار نوعی سرطان مهلک است تاکنون به خاطر ویدئوهایی که از آرایش های صورتش در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود تا نشان دهد هنوز هم امید به زندگی داشته و می تواند خود را زیبا کند ، با بازدید بیش از 39 میلیون نفر به شهرت رسیده بود. یکی از آرزوهای تالیا آن بود که آنقدر دختر مشهوری شود که عکس او بر روی جلد مجلات قرار گیرد و به این آرزو رسید و اکنون به یکی دیگر از آرزوهایش نیز رسیده و تبدیل به یک طراح مد شد و می خواهد مجموعه پوشاکی برای نوجوانان را با طراحی از لس آنجلس به نام اربانا چاپا راه اندازی کند. پزشکان پیشنهاد پیوند مغز استخوان را به عنوان یکی دیگر از درمان های ممکن دادند ولی تالیا تصمیم گرفت از یک عمل دردناک دیگر چشم پوشی کرده و از باقی مانده روزهای عمرش لذت ببرد.

 تالیا کاستلانو

خانم چاپا که خودش در سن 19 سالگی دچار سرطان سینه شده بود و با موفقیت بر این بیماری فائق آمده، تجربه ملاقات با تالیا را “فراموش نشدنی” توصیف می کند. این دختر 13 ساله از کلاه گیس استفاده نمی کند ، چرا که احساس می کند او را مصنوعی کرده واز خود واقعی اش دور می سازد ، تنها از آرایش استفاده می کند تا اعتماد به نفسش بیشتر شود. پزشکان تابستان سال گذشته ، عمر تالیا را 4 تا 12 ماه برآورد کرده اند. او دریکی از ویدئوهایش گفت :”من از سرطان مزیت های زیادی بردم، در شبکه یوتوب محبوب شدم، الهام بخش مردم شدم و مردم مرا شناختند…. برای من داشتن سرطان همانند یک سفر ماجراجویی جالب بود. ولی بالاخره هر سفر ماجراجویی پایانی دارد.”

دختر 13 ساله ای که به تمام آرزوهایش رسیده + عکس

4.8580
این مطلب مفید بود ؟55426
برگرفته از funpatogh.com
برچسب : زنان موفق
وبگردی