سفید کننده دندان
در میان پرخاصیت های سبز برگ ، سبزی را بشناسید که جویدن آن به عنوان یک سفید کننده دندان گیاهی و طبیعی می تواند درد دندان و مشکلات لثه را به سرعت درمان کند.

سفید کننده دندان و تسکین دهنده درد دندان گیاهی و طبیعی

از آنجایی که درمان هر دردی در میان گیاهان خلق شده خداوند حکیم یافت می شود پس نباید از خاصیت های بیشمار یک برگ سبزی کوچک شگفت زده شد. سبزی خوش عطری که علاوه بر خواص بیشمار یک سفید کننده دندان عالی است. گشنیز شاه سبزی است که برای سلامت دهان و دندان و لثه فوق العاده مفید است.

گشنیز

گشنیز یک سفید کننده دندان و تقویت کننده لثه گیاهی است

گشنیز و تخم گشنیز سفید کننده دندان و تسکین دهنده درد دندان هستند

یک متخصص تغذیه گفت:مصرف این سبزی برای دهان و دندان بسیار مفید است، لثه را سالم نگه می دارد و از خرابی دندان ها جلوگیری و درد دندان را بر طرف می کند.

 با وجود این که گشنیز و تخم آن از نظر طب قدیم ایران سرد و خشک است، مصرف گشنیز معده را تقویت و خوردن آن با غذا به هضم غذا کمک می کند، تخم گشنیز شیر را در مادران شیرده زیاد می کند و برای تسکین درد دندان جویدن تخم گشنیز مفید است.

گشنیز خواب آور، مسکن و آرام کننده، تسکین کننده استفراغ و برطرف کننده عطش است، مصرف آن به بدن نیرو می بخشد، نیرو دهنده قلب و قاعده آور است و برای برطرف کردن افسردگی می تواند مفید باشد. مصرف بسیار زیاد گشنیز باعث بی حسی می شود.

 خوردن گشنیز برای دهان و دندان بسیار مفید است، لثه را سالم نگه می دارد و از خرابی دندان ها جلوگیری و درد دندان را بر طرف می کند.

سفید کننده دندان ، سبزی سفید کننده دندان و ضد درد دندان

4.3126
این مطلب مفید بود ؟10917
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
برگرفته از برنا /ن
وبگردی