بازیکنان منچستر یونایتد

خانه های لوکس بازیکنان منچستر یونایتد

تاریخ انتشار : 9 دی 1394کد مطلب : 24848زمان مطالعه : 3 دقیقه
تعدادی از بازیکنان منچستر یونایتد که قبلا در این تیم بازی می کردند خانه های شیک و لوکس خود را برای فروش گذاشته اند. خانه هایی که نگاه ها را مجذوب خود می کند.

خانه های لوکس بازیکنان منچستر یونایتد

خانه های لوکس بازیکنان سابق منچستر یونایتد به ارزش کلی 37 میلیون پوند آماده فروش هستند.

برخی از بازیکن سابق شیاطین سرخ خانه های سابق خود را برای فروش گذاشته اند، بازکنانی نظیر ریو فردیناند ، میکائیل سیلوستره ، نمانیا ویدیچ و برادران نویل در این فهرست قرار گرفته اند. نانی ، اندرسون ، اوله گانر سولسشیر و کارلوس توز نیز در این فهرست دیده می شوند.

اگرچه همه این افراد هیچگاه همگی با هم در تیم نبوده اند اما همه این افراد به طور کلی 49 مدال قهرمانی لیگ برتر انگلیسی را کسب کرده اند و همگی با مربیگری الکس فرگوسن تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را داشته اند.

منزل فیل نویل گرانترین در این مجموعه است و از طرفی خانه 1.85 میلیون پوندی لوئیس ساها ارزانترین آن هاست. بقیه خانه ها نیز بین 2 تا 3 میلیون پوند ارزش دارند.

 

خانه های لوکس بازیکنان منچستریونایتد

خانه 4 میلیون پوندی فیل نویل شامل شش اتاق خواب، یک سینما، یک حوضچه آب گرم، سونا و استخر فوق العاده چشمگیر و همچنین یک اتاق بازی بسیار بزرگ سرپوشیده با یک زمین فوتبال که شبیه میز پینگ پومگ خیلی بزرگ است می باشد. برادران نویل حالا که هر دو به اسپانیا رفته اند به دنبال فروش املاک خود هستند. فیل تا همین چند وقت پیش کمک مربی در باشگاه اسپانیایی بود.

 

خانه های لوکس و زیبای بازیکنان منچستریونایتد

خانه گری نیز به ارزش 3 میلیون پوند دارای یک راهروی ورودی بسیار زیباست. وی در ابتدای همین ماه مربیگری والنسیا را در اسپانیا به عهده گرفت ضمن اینکه همچنان در تیم مربیگری روی هاجسون در نیمکت تیم ملی انگلیس نیز حضور دارد.

 

خانه های بازیکنان منچستریونایتد

ملک میکائیل سیلوستره بیشتر شبیه یک قلعه است، البته هزینه های 3.85 میلیون پوندی آن هم کمتر از یک قلعه نیست. بازیکن سابق تیم ملی فرانسه نزدیک به به یک دهه برای یونایتد در پست دفاع چپ و یا دفاع مرکزی به میدان رفت و البته در سال 2008 با انتقال ناگهانی به آرسنال همه را شگفت زده کرد.

 

خانه های بازیکنان منچستریونایتد برای فروش

ریو فردیناند خانه خود را به قیمت 3 میلیون پوند برای فروش گذاشته است. وی در سال 2014 به دوران حرفه ای خود در منچستر یونایتد پایان داد و نهایتاً در تابستان گذشته به طور کلی از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کرد. وی در حال حالضر کارشناس فوتبال شبکه BT Sport برای برنامه های لیگ برتر و لیگ قهرمانان است.

 

تصاویر خانه های لوکس بازیکنان منچستریونایتد

این منطقه مربوط به استخر و حوضچه آب گرم در یک باشگاه سلامت است اما عملاً بخشی از املاک 3.25 میلیون پوندی نانی است. ستاره پرتغالی هوادارن یونایتد را ترک کرد و به فنرباغچه ترکیه رفت.

 

بازیکنان منچستریونایتد و فروش خانه هایشان

هیچ چیز خیلی ویژه ای در خصوص خانه 2.5 میلیون پوندی نمانیا ویدیچ وجود ندارد. این بازیکن صرب مانند یک صخره در قلب دفاع شیاطین سرخ بود و به همراه فردیناند یک زوج دفاعی رکورد شکن را ساخته بود.

 

بازیکنان منچستریونایتد را ببینید

این ملک 3.3 میلیون پوندی به اندرسون هافبک برزیلی تعلق دارد. این بازیکن در 181 بازی 9 گل برای یونایتد به ثمر رساند.

 

خانه های رویایی بازیکنان منچستریونایتد

ملک 3.4 هکتاری اوله گانر سولسشیر نزدیک به 4 میلیون پوند می ارزد. مهاجم نروژی اخیراً به عنوان مربی کاردیف سیتی به لیگ برتر بازگشته بود که البته نهایتاً از کار خود اخراج شد. وی فعلاً در کشور خود مشغول مربیگری تیم مولده است.

 

خانه های لوکس بازیکنان منچستر یونایتد

4.37
این مطلب مفید بود ؟61
برگرفته از دانا -/ ن.م
وبگردی