تیم ملی هندبال ایران

بازیکن تیم ملی هندبال ایران به تیم ملی مجارستان پیوست + عکس

تاریخ انتشار : 22 دی 1394کد مطلب : 25439زمان مطالعه : 2 دقیقه
تیم ملی هندبال ایران با یکی از ملی پوشان خود خداحافظی کرد. ایمان جمالی که حدود 3 سال در تیم های مجارستان بازی می کرد سر انجام به تیم ملی هندبال این کشور پیوست.

بازیکن ایرانی تیم ملی هندبال به تیم ملی مجارستان پیوست

لژیونر شاخص هندبال ایران قبلا در صحبت هایی گفته بود:بیشترین زحمت را برای هندبال ایران کشیده ام و حتی اگر یک روز در تیم ملی هندبال مجارستان بازی کنم، همه می گویند یک ایرانی است.

 بازیکن ایرانی تیم ملی هندبال به تیم ملی مجارستان پیوست

لژیونر اصفهانی هندبال ایران رسماً به عضویت تیم ملی مجارستان درآمد! ایمان جمالی هندبالیست اصفهانی و ملی پوش سابق هندبال ایران سرانجام پیراهن تیم ملی مجارستان را به تن کرد.

 جمالی که دست پرورده باشگاه سپاهان بود در سال 2012 و با پیوستن به تیم MKB وزپرم مجارستان اولین لژیونر هندبال ایران در اروپا لقب گرفت. وی در طول 3 فصل حضور در وزپرم با این تیم به سه قهرمانی سوپرلیگ ، یک قهرمانی در جام حذفی و سهالیگ و نایب قهرمانی و یک مقام چهارمی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.
هندبالیست اصفهانی و ملی پوش سابق هندبال ایران که مدتی به دلیل مصدومیت از شرایط آرمانی دور بود برای اینکه فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد، در این فصل به صورت قرضی به تیم کریستیان شتاد در لیگ برتر سوئد پیوست.
جمالی سال گذشته و همان زمانی که در وزپرم حضور داشت، اقدام به دریافت گذرنامه مجارستانی کرد و اکنون پس از بیش از سه سال دوری از تیم ملی ایران، رسماً به عضویت تیم ملی هندبال مجارستان درآمد و از این پس با پیراهن شماره 22 این تیم به میدان خواهد رفت.
جمالی تا سال 2019 نیز با تیم باشگاهی وزپرم مجارستان قرارداد دارد. وی مدتی پیش و قبل از آغاز مسابقات هندبال انتخابی المپیک در قطر از حضور در تیم ملی هندبال ایران عذرخواهی کرده بود.

ملی پوش ایرانی پیراهن تیم ملی هندبال ایران را ترک کرد

 

بازیکن تیم ملی هندبال ایران به تیم ملی مجارستان پیوست + عکس

3.428
این مطلب مفید بود ؟199
برگرفته از پرشین وی -/ ن.م
برچسب : هندبال
وبگردی