پراید و آردی

پلیس: پراید و آردی نباید در جاده ها تردد کنند

تاریخ انتشار : 19 تیر 1398کد مطلب : 2557زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: برخی خودروسازان ارابه مرگ تولید میکنند ، آردی و پراید نباد در جاده ها تردد کنند.

آمار کشته های کشور با پراید و آردی

ایسنا:رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از وضعیت ایمنی برخی خودروهای داخلی شدیدا انتقاد کرد و گفت:برخی خودروسازان ارابه مرگ تولید می کنند. 

سردار سید کمال هادیانفر در رزمایش گشت های نامحسوس پلیس راهور که صبح امروز چهارشنبه در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، گفت:توسعه انضباط ترافیکی یک اصل لازم و اجتناب ناپذیر در کشور است و باید به آن توجه لازم بشود. 

وی گفت:در حال حاضر بیش از 44 میلیون راننده ، 33 میلیون وسیله نقلیه اعم از موتورسیکلت و خودرو در 217 هزار کیلومتر از راه ها و بیش از هزار شهر در حال تردد هستند گفت:بر این تعداد دیگر نمی توان با شیوه های قدیمی و سنتی نظار ت کرد و لازم است با استفاده از شیوه های مدرن و نیز تجهیزات جدید و کنترل نامحسوس برای کاهش تخلفات اقدام کنیم. 

هادیانفر با تاکید بر اینکه کاهش تلفات و جانباختگان حوادث رانندگی یک اصل مهم و هدف اصلی پلیس راهور است، اظهار کرد:سایر دستگاه ها علاوه بر پلیس نیز باید پای کار آمده و به وظایف خود در این خصوص عمل کنند. 

رئیس پلیس راهور ناجا با انتقاد از وضعیت ایمنی برخی خودروها، اظهار کرد:برخی خودروسازان ارابه مرگ تولید می کنند، آردی و پراید نباید در جاده ها تردد کنند و باید خودروسازان ما به سمت تولید خودروهای امن بروند.

انتهای پیام/م

پلیس: پراید و آردی نباید در جاده ها تردد کنند

45
این مطلب مفید بود ؟41
برچسب : تصادف
وبگردی