بادیگارد حاتمی کیا
ابراهیم حاتمی کیا در حالی فیلم بلند خود را برای حضور در جشنواره فجر آماده میکند که جدیدترین عکسهای بادیگارد حاتمی کیا به تازگی منتشر شد.

اخبار و تصاویر جدید بادیگارد حاتمی کیا

فیلم سینمایی بادیگارد عنوان تازه ترین فیلم سینمایی ابراهیم حاتمی کیا است که مراحل فنی خود را پشت سر میگذارد، در ادامه اخبار و تصاویر جدید بادیگارد حاتمی کیا را مشاهده میکنید. 

،قطعا امسال یکی از مهم ترین و بحث برانگیزترین فیلم های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر «بادیگارد» تازه ترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا است که حال خبر رسیده پروانه نمایش آن نیز صادر شده یعنی که فیلم برای حضور در فجر آماده است.

بر اساس برنامه ریزی، آخرین اثر سینمایی ابراهیم حاتمی کیا به تهیه کنندگی سازمان هنری رسانه ای اوج تا پایان دی ماه از لحاظ فنی نیز آماده خواهد بود. همچنین برخی گمانه زنی ها از اکران این فیلم در نوروز خبر می دهند که با توجه به حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر در بهمن ماه، اکران نوروزی دور از ذهن نیست.

ابراهیم حاتمی کیا و بابک حمیدیان

بابک حمیدیان و ابراهیم حاتمی کیا

پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، شیلا خداداد، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، محمود عزیزی، محمد حاتمی، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، افسانه ناصری، سیداحسان امانی، کامران نجف زاده، امین میری، حمیدرضا سلیمانی، چنگیز ناروئی، سیامک سالاری و… با همراهی پریوش نظریه و هنرمند خردسال کیمیا حسینی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است:چرا اینقدر دیر اومدی؟ مأموریت بودم – شغلت چیه؟ تو حفاظتم – نگهبانی؟ محافظم – آهان پس بادیگاردی!

بادیگارد

نمایی از فیلم بادیگارد حاتمی کیا

فیلمبرداری فیلم سینمایی «بادیگارد» از تیرماه امسال در تهران آغاز شد و در اوایل مهر ماه به پایان رسید. پرویز پرستویی در این فیلم بعد از 10 سال و برای ششمین بار، جلوی دوربین حاتمی کیا رفته است.

سازمان اوج امسال در زمینه تولیدات سینمایی دست به انتخاب ها و تولیدات قابل اعتنایی زده که از جمله آنها می توان به «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی کیا اشاره کرد که هر دو در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور دارند و انیمیشن سینمایی «فهرست مقدس» به کارگردانی محمد همدانی نیز فرم حضور پر کرده ولی هنوز نام فیلم های انیمیشن های منتخب فجر اعلام نشده است.

ابراهیم حاتمی کیا

بادیگارد ابراهیم حاتمی کیا

آنچه مسلم است سازمان اوج سعی داشته در یک سال گذشته روی آثاری استراتژیک و همسو با سیاست های فرهنگی نظام و الزامات هنری و سینمایی کشور سرمایه گذاری کند که به زعم کارشناسان سینمایی تولیدات این سازمان در حال حاضر چه به لحاظ محتوایی و چه ساختاری در جایگاه قابل توجهی قرار دارد.

بادیگارد حاتمی کیا ، جدیدترین عکسهای بادیگارد حاتمی کیا

3.614
این مطلب مفید بود ؟104
برگرفته از مهر - / ک
وبگردی