دوپینگ کشتی گیر

کشتی گیر ملی پوش 4 سال محروم شد

تاریخ انتشار : 22 مرداد 1399کد مطلب : 25624زمان مطالعه : 1 دقیقه
قهرمان کشتی فرنگی جام تختی به دلیل مثبت شدن نمونه دوپینگش با محرومیت 4 ساله مواجه شد.

ورزش3:بهروز هدایت که سال گذشته توانست در جام تختی با شکست تمامی مدعیان در وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی به قهرمانی برسد، به واسطه همین قهرمانی در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا 2020 در دهلی نو قرار گرفت.

این فرنگی کار در حالی که تا پای فینال با قدرت پیش رفته بود، به شکلی عجیب در دیدار نیمه نهایی خودش را به مصدومیت زد و انصراف داد که بعدا مشخص شد این اتفاق به خاطر مثبت شدن دوپینگ او رخ داده است.

امروز بالاخره فدراسیون پزشکی ورزشی این دوپینگ را بعد از بررسی مجدد نمونه تایید کرده و بهروز هدایت با محرومیت 4 ساله مواجه شده است.

فرزاد شارکی قائم مقام دبیرکل ایران نادو در توضیح رای صادر شده گفت:در تاریخ 4 بهمن ماه 1398 در جریان مسابقات کشتی جام تختی شهر شیراز، از بهروز هدایت نمونه گیری انجام شد که دو ماده ممنوعه استانوزول و ترنبولون در نمونه این ورزشکار یافت شد. به همین دلیل پس از طی شدن پروسه مدیریت نتیجه، وی به مدت چهار سال از 13 اسفند 98 تا 12 اسفند 1402 از تمام فعالیت های ورزشی محروم شد.

شارکی ادامه داد:این کشتی گیر درخواست استیناف مطرح کرده بود که درخواست وی در جلسه 7 مرداد شورای استیناف پس از بررسی، رد شد.

انتهای پیام/م

کشتی گیر ملی پوش 4 سال محروم شد

53
این مطلب مفید بود ؟30
برچسب : ورزش کشتی
وبگردی