بدل دیکاپریو

بدل دیکاپریو در اداره پلیس روسیه! + تصاویر

تاریخ انتشار : 27 دی 1394کد مطلب : 25633زمان مطالعه : 1 دقیقه
عکسی که در زیر مشاهده می کنید، تصویر بدل دیکاپریوست که در توییتر یک روزنامه روسی به اشترک گذاشته شده است.

 بدل روسی دیکاپریو

در دنیای پیرامونمان هستند کسانی که شباهت عجیب و فاحشی نسبت به هم دارند و شاید خیلی ها از این پدیده های نادر بی تفاوت بگذرند اما در مورد افراد مشهور اینطور نیست چرا که کوچکترین شباهتشان به یک نفر سریعآ تبدیل به یک سوژه در فضای مجازی می شود،در اینجا نیز با بدل لئوناردو دیکاپریو آشنا می شویم.
رلئوناردو دیکاپریو بازیگریست که تقریبا همه او را می شناسند. مخصوصا که تا الان 3 جایزه گلدن گلاب برده و علاوه بر فیلم های زیادی که بازی کرده، به عنوان سخنران به کشورهای مختلف سفر و در مورد تغییر شرایط آب و هوایی سخنرانی کرده است.
 
بدل دیکاپریو
 
فکر می کنید اگر او بازیگر نمی شد، چه کاره می شد؟ آیا ممکن بود دیکاپریوی 41 ساله با بدل خود در اداره پلیس روسیه همکار شود؟!

عکسی که مشاهده می کنید، تصویر بدل دیکاپریوست که در توییتر یک روزنامه روسی به اشترک گذاشته شده است. البته این آقای پلیس کمی تپل تر از دیکاپریوست. اما قد و قامت، رنگ چشم و ابروی آن ها بسیار به هم شبیه است.
 
بدل دیکاپریو
 
بسیاری از کاربران توییتر بعد از دیدن این پیام به دیکاپریو پیشنهاد دادند که با این فرد حتما فیلمی بازی کند. لئوناردو دیکاپریو قبلا بیان کرده بود که اصل و نصبش از یک طرف به روس ها می رسد و شاید این فرد واقعا یکی از فامیل های دور او باشد.

بدل دیکاپریو در اداره پلیس روسیه! + تصاویر

2.97
این مطلب مفید بود ؟43
برگرفته از پایتخت پرس - / ل
وبگردی