حامد حدادی

درگیری شدید حامد حدادی در چین! + تصاویر

تاریخ انتشار : 28 دی 1394کد مطلب : 25683تعداد نظرات : 1 نظر
حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال کشورمان که در لیگ بسکتبال چین بازی می کند در جریان یکی از بازی های خود با بازیکن حریف کتک کاری کرد و این موضوع باعث محرومیت او شد.

زد و خورد حامد حدادی در لیگ بسکتبال چین

تصاویری از زد و خورد و درگیری حامد حدادی ملی پوش بسکتبال کشورمان که سابقه طولانی در لیگهای خارجی دارد منتشر شد. وی سال گذشته با یکی از تیم های بسکتبال چین قرارداد بسته بود.

زد و خورد حامد حدادی در لیگ بسکتبال چین

در جریان دیدار تیم های سیچوان و لیائونینگ در لیگ بسکتبال چین که با برتری 94 – 108 سیچوان به پایان رسید، حامد حدادی سنتر ایرانی سیچوان با " لی ژیائو ژو " درگیر شد.

حامد حدادی بازیکن تیم بسکتبال سیچوان چین در پایان مسابقه تیمش مقابل لیائونینگ با بازیکن حریف درگیری فیزیکی پیدا کرد. این بازیکن ملی پوش ایرانی با لی ژیائو ژو درگیر شد که این درگیری با دخالت سایر بازیکنان شدت بیشتری پیدا کرد اما در نهایت با دخالت ماموران امنیتی به پایان رسید.

درگیری حامد حدادی در لیگ بسکتبال چین

حدادی به دلیل این درگیری فیزیکی سه جلسه از همراهی تیمش محروم شد. تیم سیچوان هم به دلیل درگیری بازیکنانش با بازیکنان حریف، 50 هزار یوآن جریمه نقدی شد.

کتک کاری حامد حدادی بازیکن تیم سیچوان چین

حامد حدادی در لیگ چین چهره محبوبی بود. او به خاطر قد بلندی که دارد، میان چینی ها و محبوب تر از سایر بسکتبالیست های ایرانی است اما حالا با این درگیری باید دید محبوبیت او ادامه خواهد داشت یا نه.

درگیری شدید حامد حدادی در چین! + تصاویر

4.37
این مطلب مفید بود ؟61
برگرفته از جام جم آنلاین -/ ن.م
1 نظر به ثبت رسیده است
mehr1394-10-29
لطفا اظهار نظر اشتباه نكنين .تو بازي بسكتبال وقتي يك تيم با اختلاف در ثانيه هاي پاياني جلو باشه همه مي ايستند و دست مي دن ولي بازيكن تيم حريف بعد از اينكه مدافعان سيچوان (تيم حدادي) دست از دفاع كشيدن و اومدن جلو دست بدن يكي از بازيكنا اقدام به شوت سه امتيازي و كسب امتياز مي كنه كه اين تو بسكتبال يه جور توهين تلقي ميشه و علت درگيري حامد و هم تيمياش همين بوده.
00
وبگردی