بشار رسن

بشار رسن: آخرین فصل حضورم در پرسپولیس است

تاریخ انتشار : 30 فروردین 1399کد مطلب : 25828زمان مطالعه : 1 دقیقه
هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک تجربه موفق در یکی از مطرح ترین تیم های قاره آسیا داشتم، اما آخرین فصل حضورم را در پرسپولیس سپری می کنم.

باشگاه خبرنگاران:بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس تهران که اکنون در بغداد حضور دارد، بیان کرد:آخرین فصل حضورم را در پرسپولیس سپری می کنم. یک تجربه موفق در یکی از مطرح ترین تیم های قاره آسیا داشتم. البته پرسپولیس تمایل زیادی برای تمدید قراردادم دارد. 

او افزود:پیشنهاد های زیادی از تیم های کشور های حوزه خلیج فارس و اروپا از جمله اسپانیول اسپانیا دارم و این موضوع در حد تماس است و گرفتن تصمیم جدید با توجه به شرایط کنونی شاید با تاخیر مواجه شود. 

هافبک تیم پرسپولیس درباره پیشنهادش از لیگ ستارگان قطر اظهار داشت:قراردادم با پرسپولیس ماه ژوئن (خرداد) پایان می یابد و نمی دانم بازی ها همچنان تا فصل بعدی دچار تعویق یا لغو می شوند یا خیر. 

رسن ادامه داد:در عراق تمرین می کنم تا آمادگی بدنی ام حفظ شود. تمام تیم ها پس از بازگشت به تمرین های گروهی به 2 یا 3 هفته زمان برای آماده سازی نیاز دارند. 

بازیکن پرسپولیس در پایان گفت:در صورت بازگشت به عراق برای نیروی هوایی بازی می کنم. اولویت با تیمی است که جایگاهش در قلب بازیکن است. من با تیم پرسپولیس برابر تیم های بزرگ و شناخته شده قطری همانند السد در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم و از این موضوع خوشحال هستم.

انتهای پیام/م

 

بشار رسن: آخرین فصل حضورم در پرسپولیس است

3.84
این مطلب مفید بود ؟31
برچسب : بشار رسن
وبگردی