وزنه برداری

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در چین

تاریخ انتشار : 6 شهریور 1402کد مطلب : 2586زمان مطالعه : 2 دقیقه
اردوی تیم ملی وزنه‌برداری مردان ایران در چین قطعی شد و تیم ایران از عربستان راهی این کشور می‌شود.

ایسنا:مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان 2023 عربستان از 17 تا 26 شهریور برگزار می‌شود. این مسابقات یکی از مراحل اصلی کسب سهمیه المپیک است و وزنه‌برداران رویداد سنگین را پیش رو دارند.

وزنه‌برداری ایران پس از قهرمانی جهان بلافاصله باید آماده حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو شود. پیش از این گفته شد که تیم ایران به دنبال برگزاری اردو در عربستان یا چین است و اکنون برگزاری اردو در چین قطعی شده است.

تیم مردان ایران پس از قهرمانی جهان عربستان به ایران برنمی‌گردد و راهی استان ژجیانگ می‌شود تا اردویی را آنجا داشته باشد. در این اردو هفت وزنه بردار اعزامی به همراه کادرفنی حضور دارند. شهری که تیم ملی ایران اردو دارد با هانگژو (میزبان بازی‌های آسیایی) دو ساعت فاصله دارد.

تیم دختران به ایران می‌آید و ادامه اردوی خود را در ایران برگزار می کند سپس به هانگژو می رود.

ترکیب نهایی وزنه برداری مردان ایران برای بازی‌های آسیایی پس از قهرمانی جهان 2023 نهایی می‌شود و عملکرد وزنه‌برداران در عربستان بر روی اعزامشان به بازی های آسیایی هانگژو تاثیرگذار است.

در تیم دختران هم نام الهام حسینی، پریسا نورعلی، فاطمه کشاورز، ریحانه کریمی، زینب شیخ ارباب و الهه رزاقی برای بازی‌های آسیایی رد شده است. اخیرا شیخ ارباب و نورعلی از تیم ملی انصراف دادند.

از بین الهام حسینی، فاطمه کشاورز، الهه رزاقی و ریحانه دو یا سه نفر(بستگی به تصمیم نهایی ستاد عالی بازی ها دارد) به هانگژو می‌روند.

بازی های آسیایی هانگژو در دسته‌های وزنی المپیک توکیو برگزار می شود:

اوزان مردان:61، 67، 73، 81، 96، 109 و 109+ کیلوگرم

اوزان زنان:49، 55، 59، 64، 76، 87 و 87+ کیلوگرم

انتهای پیام/م

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در چین

51
این مطلب مفید بود ؟10
برچسب : وزنه برداری
وبگردی