حرکاتی مهم برای سوزاندن چربی
گاهی حرکت های ساده ورزشی و انجام آنها در طول روز، از ورزش متوالی در یک باشگاه بدنسازی تاثیر بیشتری دارند. برای سوزاندن چربی های اضافه و مضر فقط کافی است این حرکت ها را بشناسیم و درست انجام دهیم...

حرکات ورزشی مهم برای سوزاندن چربی 

دویدن آرام
اندامی عضلانی و کالری هایی که سوزانده شده، نتیجه قطعی و سریع دویدن آرام است. کافی است بعد از یک پیاده روی ملایم 10 دقیقه ای، قدم هایتان را تندتر کنید تا ضربان قلبتان به آرامی بالا برود و در مرحله ای آن را نگه دارید و فقط 10دقیقه با یک سرعت یکنواخت، آرام بدوید. در روزهای بعد این زمان را بیشتر کنید و بعد از تمام شدن زمان، برای بازگشت ضربان قلب به حالت عادی، 5 دقیقه آرام راه بروید.

حرکت اسکواش
در این حرکت عضلات مختلفی مثل عضلات شکم، ران، ساق پا و... درگیر می شوند و به راحتی هم کالری بیشتری سوزانده می شود و هم این عضلات تقویت می شوند. برای انجام این حرکت، پاها را به اندازه سرشانه باز کنید. کمر را به سمت جلو خم کنید و حواستان باشد که کمر صاف باشد. دست ها را به هم قلاب کنید و روی زانوها بنشینید و بلند شوید. برای اینکه از انجام صحیح این حرکت مطمئن باشید، باید بدانید که زانو و مچ پا در یک راستا قرار دارند و سر به سمت زمین خم نشود.

حرکت اسکواش روی صندلی
این حرکت هم دقیقا شبیه حرکت اسکواش است با این تفاوت که آن نشست و برخاست روی زانو، روی صندلی انجام می شود. صندلی را پشت سرتان بگذارید و با دست محل نشستن را پیدا کنید تا خدای نکرده در حال حرکت، جای صندلی را گم نکنید و دچار آسیب جدی نشوید.

 

حرکت ورزشی

آموزش حرکت لانگز

حرکت لانگز
در این حرکت هم تمام عضله های بدن درگیر می شوند. برای این حرکت، پای راست خود را به اندازه یک قدم جلو ببرید و پای چپ را عقب نگه دارید. کمر را صاف کنید و روی زانوها خم شوید. باید حواستان باشد که کمر صاف بماند و زانوی پای چپ هم به سطح زمین برخورد نکند.

حرکت لانگز؛ اکسترا چلنج
در این حرکت حالت بدن شبیه حرکت لانگز است اما پاها به اندازه سرشانه باز می شود و یک درمیان، بدن به سمت یکی از پاها خم می شود.

پوش آپ

نحوه انجام حرکت پوش آپ

 

حرکت پوش آپ
این حرکت عضلات شکم، شانه، گردن و پشت ساق پای شما را تقویت می کند. برای انجام آن، روی زمین دراز بکشید، نوک انگشتان پا را بالا ببرید و با کمک دست ها بدن را از روی زمین بلند کنید و برای چند دقیقه ای در این حالت بمانید. با انجام این تمرین، فواصل زمانی که می توانید بدن را در این وضعیت نگه دارید، بالا می رود و این یعنی عضلات شما تقویت شده و چربی ها سوزانده شده اند.

حرکت پوش آپ؛ سخت یا آسان
مراحل اولیه این حرکت دقیقا شبیه حرکت پوش آپ است با این تفاوت که ساق پاها به هم قفل می شود و باید روی زانو بلند شوید. در این حالت تلاش کنید تا بدون خوابیدن روی زمین، با دست ها، حرکت بالا و پایین انجام دهید.

حرکاتی مهم برای سوزاندن چربی که نمیدانستید!

429
این مطلب مفید بود ؟236
برگرفته از aftabir.com
وبگردی