ملی پوش بسکتبال

حمله با چاقو به بهنام یخچالی ملی پوش بسکتبال

تاریخ انتشار : 6 بهمن 1394کد مطلب : 26012زمان مطالعه : 1 دقیقه
ملی پوش بسکتبال ایران در جریان بازی با نفت آبادان در لیگ برتر با ضربه چاقو به کتفش مصدوم شد. این اتفاق از طرف یکی از تماشاگران آبادانی که از باخت تیمش ناراحت بوده افتاده است.

ملی پوش بسکتبال ایران با ضربه چاقو زخمی شد

چاقو کشی در مسابقات بسکتبال لیگ برتر، جای تاسف دارد وقتی خبرهای اینچنینی را در مسابقات بسکتبال سطح اول کشور می شنویم، رفتارهایی که نه با عرف جور در می آید و نه اخلاقی است. متاسفانه فرهنگ سازی مناسبی در زمینه تماشای بازی های ورزشی در کشور ما انجام نشده است که شاهد چنین اتفاقات تلخ و بدی در جریان مسابقات ورزشی هستیم.

دیدار تیم های نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام در هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال در حالی امروز با حساب 78 بر 64 به سود پتروشیمی به پایان رسید که این مسابقه در پایان با حادثه ای ناگوار برای بهنام یخچالی ملی پوش بسکتبال کشورمان و تیم پتروشیمی همراه بود.

ملی پوش بسکتبال ایران با ضربه چاقو زخمی شد

در پایان مسابقه یخچالی از ناحیه کتف با ضربه ای که گفته می شود به وسیله چاقو بوده است ضربه می خورد. کتف یخچالی پس از این اتفاق حدود 8 بخیه زده می شود.
از سوی دیگر گفته می شود، ضربه صندلی باعث مصدومیت این بازیکن شده است.

یخچالی در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی داشت و شاید همین موضوع باعث عصبانیت تماشاگران آبادانی شده است.
،در یکی دو هفته گذشته حاشیه های زننده در لیگ برتر بسکتبال رخ داده و هفته گذشته نیز در گرگان تماشاگران در اواسط بازی با پرتاب سنگ باعث توقف مسابقه شدند.

به نظر می رسد فدراسیون بسکتبال باید تدابیری جدی در این زمینه بیندیشد.

حمله با چاقو به بهنام یخچالی ملی پوش بسکتبال

4.520
این مطلب مفید بود ؟182
برگرفته از تابناک -/ ن.م
وبگردی