نفیسه روشن
سریال دادزن کمدی جدید نمایش خانگی است که با حضور بازیگران سرشناس دنیای هنر به زودی آماده نمایش میشود.

سریال دادزن در نمایش خانگی

سریال دادزن به کارگردانی سیامک خواجه وند و تهیه کنندگی محمد شهبازی کمدی جدیدی است که در سال 1399 برای پخش در شبکه نمایش خانگی ساخته شد و حالا بعد از تاخیری دو ساله در بهار 1402 پخش شد. این سریال جدید نمایش خانگی با بازی بازیگران مشهور دنیای هنر که در ادامه این بخش از نمناک معرفی خواهیم کرد، مقابل دوربین رفته و در نهایت در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

داستان و بازیگران سریال دادزن

سریال دادزن تجربه ای جدید در نمایش خانگی است که با حضور چهره های سینمایی که کمتر آنها را در قالب بازیگر طنز دیده ایم، در ژانر کمدی ساخته شده است. سریال دادزن روایتگر ماجرای زندگی یک جوان است که در مسیر زندگی با فراز و نشیب های زیادی روبرو میشود و در نهایت به شغل داد زنی می رسد و در این شغل با آدم های زیادی در این میان ارتباط برقرار میکند که هر کدام داستان تازه ای برای او رقم میزنند.

محمدرضا رهبری

زمان پخش سریال دادزن چند شنبه هاست؟

در رابطه با سوالی که با عنوان سریال دادزن چند شنبه ها میاد، داشتید باید بگوییم که این سریال کمدی جدید نمایش خانگی از تاریخ 23 اردیبهشت 1402، هر شنبه منتشر می شود.

سریال دادزن از کجا پخش میشود ؟

این سریال هر هفته از پلتفرم تازه تاسیس شده ای به نام فیلم ناب پخش می شود.

پشت صحنه

بازیگران سریال دادزن عبارتند از:

سریال دادزن

عوامل ساخت سریال دادزن عبارتند از:

  • کارگردان:سیامک خواجه وند
  • تهیه کننده:محمد شهبازی
  • نویسنده:حسن عطارها
  • تدوین:ناصر فکور
  • مجری طرح:سیروس ذوالفقاری
  • مشاور پروژه:شهرام ابراهیمی
  • مدیر تصویربرداری:حسن اصلانی
  • تصویربردار:کاظم فرامرزی
  • صدابردار:محمد صالحی و آیدین پرهیزی
  • طراح صحنه:احمد عبداللهی
  • مدیر تولید:روح الله رهبری
  • مدیر برنامه ریزی:سعید عباسی
  • دستیار اول کارگردان:صبا قاسمی
  • منشی صحنه:بیتا ارسطویی
  • طراح گریم:مژگان بیگدلو
  • طراح لباس:منیژه عزیزی
  • مدیر تدارکات:فرهاد یگانه
  • دستیار تهیه:میثم اسداللهی
  • دستیار صحنه:محمد اقبال
  • دستیار لباس:اختر خوش کنار
  • دستیار دوم کارگردان:شهرام آریا
  • عکاس و تصویربردار پشت صحنه:امین سجادی

بازیگران سریال دادزن

پشت صحنه سریال دادزن عکس از امین سجادی

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال دادزن

در ادامه به معرفی بازیگران اصلی سریال دادزن خواهیم پرداخت.

بهرنگ علوی در نقش شهرام سریال دادزن

بهرنگ علوی، بازیگر سینما و تلویزیون، در تاریخ 1 فروردین 1359 در تهران متولد شد. وی دیپلم رشته نقشه کشی را دریافت کرده است و فعالیت خود را با شرکت در برنامه دوربین مخفی آغاز کرد. اما در سال 1386، در سن 27 سالگی با بازی در فیلم "عیار 14" به عنوان بازیگر حرفه‌ای، به تلویزیون راه یافته و سال 1395 با نقش فرزین در سریال "هشت و نیم دقیقه"، به شهرت رسید.

بازیگر سریال سیاه چاله علاوه از بازیگری، به عکاسی، نویسندگی و طراحی لباس نیز مشغول به فعالیت است. 

بهرنگ علوی

بهرنگ علوی عکس از سروش منوچهری

نسرین مقانلو

نسرین مقانلو، بازیگر سینما و تلویزیون، در تاریخ 1 تیر 1347 در تهران متولد شد. وی دانشجوی انصرافی سال دوم رشته مامایی بوده است و از سن 18 سالگی با حضور در تئاتر به فعالیت هنری خود پرداخت. در سال 1370، در سن 23 سالگی با بازی در فیلم "دو نیمه سیب" وارد دنیای سینما شد. سال 1372 با فیلم "همسفر" به شهرت رسید و در همین سال، در سن 25 سالگی، با "کمال خلیلیان" فوتبالیست معروف، ازدواج کرد.

نسرین مقانلو

نسرین مقانلو عکس از معین باقری

نفیسه روشن در سریال دادزن

نفیسه روشن، بازیگر سینما و تلویزیون، در تاریخ 13 اردیبهشت 1361 در تهران به دنیا آمد. وی دارای مدرک لیسانس حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد است. در سن 19 سالگی، در سال 1382 با بازی در سریال "روزهای به یادماندنی" به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون، به تجربه هنری خود پرداخت و سپس در سال 1385 با حضور در سریال "کلانتر" شناخته تر شد.

در سال 1391، در سن 30 سالگی، ازدواج کرد که این ازدواج در نهایت پس از سالها به جدایی انجامید.

نفیسه روشن

علیرضا خمسه بازیگر نقش اصغری سریال دادزن

علیرضا خمسه، بازیگر، کارگردان و مجری تلویزیون، در تاریخ 9 بهمن 1331 در تهران متولد شد. وی دارای مدرک لیسانس رشته روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی و دوره دیده پانتومیم از فرانسه است. در سال 1360، در سن 29 سالگی، با بازی در فیلم "مرگ یزدگرد" وارد دنیای سینما شد.

سال 1367 با سریال "هوشیار و بیدار" به شهرت رسید. بازیگر نقش بابا پنجعلی سریال پایتخت یکبار ازدواج ناموفقی داشته و برای دومین بار با "مروارید پور شفیقی" ازدواج کرد و حاصل این زندگی مشترک دو فرزند دختر است.

علیرضا خمسه

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون، در تاریخ 29 اردیبهشت 1354 در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. بهنوش با شروع حضور در اجراها، در سن 21 سالگی به عنوان بازیگر با سریال "هوای تازه" وارد عرصه فعالیت خود شد و جلوی دوربین قرار گرفت. بهنوش بختاری در سال 1386، در سن 32 سالگی، با محمدرضا آرین ازدواج کرد.

بهنوش بختیاری

خاطره حاتمی بازیگر نقش شهره سریال دادزن

خاطره حاتمی، بازیگر سینما و تلویزیون، در تاریخ 24 شهریور 1362 در تهران به دنیا آمد. او که دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی در مقطع لیسانس است، در سال 1382، با بازی در سریال "پول کثیف" برای اولین بار به ستارگان سینما و تلویزیون پیوست و در همان سال با سریال "فقط بخاطر تو" به شهرت رسید.

خاطره حاتمی

خاطره حاتمی عکس از سپیده ساداتی

علیرام نورایی بازیگر نقش فرهاد سریال دادزن

علیرام نورایی، بازیگر سینما و تلویزیون و مجری مسابقه شبهای مافیا، در تاریخ 18 فروردین 1356 در تهران به دنیا آمد. وی مدرک فوق‌دیپلم مهندسی کامپیوتر را از جهاد دانشگاهی دریافت کرده است. در سن 24 سالگی، در سال 1380 با بازی در سریال "شب آفتابی" وارد دنیای سینما شد.

در سال 1382 با سریال "مسافری از هند" به شهرت رسید. علاوه بر بازیگری، علیرام نورایی به عنوان مربی پارکور فعالیت می‌کند. علیرام نورایی در سن 33 سالگی، در سال 1389 با "صبا تاجیک"، مدلینگ 22 ساله ازدواج کرد.

علیرام نورایی

امیر کربلایی زاده بازیگر نقش عزت سریال دادزن

امیر کربلایی زاده، کمدین و بازیگر ایرانی، در تاریخ 24 مهر 1358 در تهران به دنیا آمد. وی دارای مدرک فوق‌لیسانس سینما و لیسانس مهندسی است. امیر کربلایی زاده از جوانی در عرصه تئاتر فعالیت خود را آغاز کرد و در سن 33 سالگی، در سال 1391 با بازی در فیلم "روز روشن" به عنوان بازیگر سینما به تجربه جدیدی دست یافت.

وی به عنوان یک "استندآپ" کمدین در برنامه خندوانه به شهرت و شناخت بیشتر رسید. امیر کربلایی زاده سال‌ها پیش با خانم "پوران مرادی"، نویسنده، ازدواج کرده است و حاصل این زندگی مشترک، یک پسر به نام "نیکان" است.

امیر کربلایی زاده

امیر کربلایی زاده عکس از پیمان گرزم 

سیروس سپهری، بازیگر نقش ادریس سریال نون خ

سیروس سپهری، بازیگر و کارگردان ایرانی، در تاریخ مهر 1344 در کرمانشاه به دنیا آمد. او فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد و در سن 35 سالگی به عنوان کارگردان تئاتر شهرت یافت.

با ایفای شخصیت ادریس در سریال "نون خ" در سال 1398، شهرت اصلی سیروس سپهری آغاز شد. او با این نقش توانست به تحسین و توجه بسیاری از مخاطبان و منتقدان برسد.

سیروس سپهری چندین سال است که ازدواج کرده و حاصل این زندگی مشترک یک دختر به نام کیانا است.

سیروس سپهری

مریم قجر

مریم قجر، بازیگر ایرانی، در تاریخ 1370 در ایران متولد شد. او فعالیت هنری خود را با بازی در سریال "دادزن" در سال 1399 آغاز کرد. در همان سال، با بازی در فیلم "تکخال" نیز شناخته شد. یکی از دلایل شهرت مریم قجر، شباهتی است که به آنجلینا جولی دارد.

مریم قجر

مریم قجر عکس از سروش منوچهری

علیرضا مهران

علیرضا مهران، بازیگر ایرانی، در تاریخ 1359 در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل رشته نقشه کشی ساختمان است و فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد. در سال 1381 برای اولین بار با تله تئاتر در دمشق در سریالی به نام "تله تئاتر" جلوی دوربین رفت و سال 1389 با حضور در سریال "زیر هشت" شهرت یافت. علیرضا مهران با خانم شهره مکری، یکی از بازیگران تئاتر، ازدواج کرده است که حاصل این ازدواج یک پسر به نام فریاد می باشد.

علیرضا مهران

سریال دادزن طنز جدید نمایش خانگی+ زمان پخش، بازیگران و تعداد قسمت

4.158
این مطلب مفید بود ؟4711
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/ن/ن.ح
1 نظر به ثبت رسیده است
وبگردی