چاق ترین پسر بچه جهان
محم اکبر 10 ساله پاکستانی پسر بچه ای است که این روزها با دردسرهای متعدد چاقی و وزن 200 کیلویی خود روبرو شده است که پزشکان تصمیم به عمل جراحی وی گرفته اند.

چاق ترین پسر بچه جهان با وزن 200 کیلوگرم!

از بهترین و جالب ترین اتفاقات هر یک از ما انسان ها در طول عمرمان، متولد شدن نوزادی است که می تواند از همان بدو ورود با عطر خاص خودش می تواند منجر به ایجاد برخی اتفاقات جالب شود که از مهم ترین آنها می توان به تغییر عادات و رفتار والدین آن اشاره نمود که آنها تمام این کارها را برای شکل گیری هر چه بهتر شخصیت کودکشان انجام می دهند.

با این حال ممکن است گاها بنابر برخی دلایل ارثی یا ژنتیکی نوزاد از همان بدو تولد با سلامت کامل متولد نشود و با برخی بیماری هایی که می توانند منجر به سلب هر چه بیشتر زندگی آنها شوند، روبرو شوند و تا آخرین لحظه عمرشان با آن همراه باشند. از این رو امروزه علیرغم پیشرفت تکنولوژی در عرصه های مختلف، شاهد حضور فعال و موثر علم و فناوری در عرصه پزشکی هستیم.

اما در این مطلب ما قصد داریم شما را با سنگین وزن ترین پسر بچه جهان آشنا سازیم که آن هم متاسفانه با یک نوع بیماری متولد شده است که این روزها بعد از گذشت 10 سال از عمرش، با برخی مشکلات متعددی روبرو شده است که در رسانه های مختلف بسیار دیده شد. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

پسر بچه 10 ساله ای از پاکستان به نام " محمد اکبر " زمانیکه تنها 6 ماهه بود، دارای وزن 20 کیلوگرمی بود و این روزها بعد از گذشت 10 سال از عمرش متاسفانه دارای وزن بسیار زیاد 200 کیلوگرمی می باشد که در هنگام غذا خوردن به میزان 4 برابر یک انسان بالغ غذا می خورد!!!

طبق گفته پزشکان و گزارشات انجام شده، این پسر بچه 10 ساله چاق ترین پسر بچه جهان می باشد که به گفته پدر و مادر محمد اکبر، آنها انتظار چنین بیماری را نداشتند و اکبر تنها فرزند چاق خانه است و دو فرزند دیگر این خانواده کاملا سالم هستند و وی در هنگام شیر خوردن به میزان 5 برابر خواهر و برادر خود شیر می خورد!

با این حال این پسر بچه چاق به دلیل سنگین وزن بودن نمی تواند با خواهر و برادر و دوستان خود بازی کند یا حتی به مدرسه برود و کارهای روزمره یک پسر بچه را انجام دهد که این می تواند به مرور منجر به افسردگی و پرخوری عصبی در وی شود و وزن آنرا از زمان حال به مرور بیشتر و بیشتر سازد و جان آنرا به خطر بیندازد.

از این رو پزشکان برای آنکه بتوانند جان این پسر بچه 10 ساله را نجات دهند، تصمیم به عمل جراحی وی گرفته اند تا بتوانند میزان چربی اضافی را از بدن آن خارج سازند. دکتر ماز گفت :" ما قصد داریم عمل جراحی " laparoscopic " را بر روی وی انجام دهیم چرا که این جراحی برای افراد زیر 25 سال بسیار مناسب است که این عمل جراحی شاید 30 الی 40 دقیقه به طول انجامد که برای این اکبر شاید بیش از 1 ساعت طول بکشد".

 

چاق ترین پسر بچه دنیا چند کیلو وزن دارد؟ + عکسهای جالب

439
این مطلب مفید بود ؟318
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ف.ن
برچسب : عجیب و غریب
وبگردی