آتش گرفتن لامبورگینی
تصاویر که در ادامه این مطلب مشاهده می کنید مربوط به آتش گرفتن لامبورگینی اونتادور می باشد که به دلایلی نامعلوم ناگهان دچار حریق می شود.

آتش گرفتن لامبورگینی اونتادرو

خودرو لامبورگینی اَونتادرو یکی از بهترین سوپراسپرت های حال حاضر جهان است. اما در دبی در معرض دید همگان ناگهان شعله ور می شود، تصاویر و فیلمی که در ادامه مشاهده می کنید مربوط به یک دستگاه خودروری لامبورگینی اونتادور در دبی، به دلایل نامعلومی آتش گرفت.

در شهر دبی اتفاقی نادر برای اونتادور افتاده است. پیشرانه ی این خودرو پشت چراغ قرمز هنگامی که مالک آن در حال گاز دادن خودرو بود، شروع به آتش گرفتن می کند.

آتش گرفتن لامبورگینی

افراد حاضر در محل سعی می کنند با فریاد های خود، راننده را از آتش گرفتن خودرو مطلع کنند؛ اما ظاهرا صدای زیاد پیشرانه و لذت افزایش دور موتور اونتادور، راننده را به کلی ناشنوا کرده بود. راننده این خودرو حتی پس از سبز شدن چراغ به مسیر خود ادامه می دهد. اما زمان زیادی طول نمی کشد تا زبانه های آتش کل خودرو را در بر بگیرند.

آتش گرفتن لامبورگینی

به گفته شاهدان، راننده خودرو توانست به موقع از اونتادور خارج شود و صدمه ای از این حادثه ندیده است؛ البته به جز این که 400 هزار دلار خودرو وی در مقابل چشمانش سوخت.

آتش گرفتن لامبورگینی

آتش گرفتن لامبورگینی وسط خیابان دبی

524
این مطلب مفید بود ؟240
منبع : نمناک - / ل
وبگردی