وحید شمسایی

تمجید وحید شمسایی از عملکرد تیم ملی فوتسال ایران در آسیا

تاریخ انتشار : 26 بهمن 1394کد مطلب : 26999زمان مطالعه : 2 دقیقه
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران با تمجید از عملکرد تیم ملی در مرحله گروهی مسابقات جام ملتهای آسیا، گفت: پِرس وحشتناک ایران در این مرحله اجازه نداد حریفان حتی سرشان را بالا بیاورند.

نظر وحید شمسایی درباره نتایج تیم ملی فوتسال ایران

وحید شمسایی درباره عملکرد تیم ملی فوتسال ایران در مرحله گروهی جام ملتهای آسیا با بیان مطلب فوق اظهار کرد:تیم ملی خیلی خوب مسابقات را شروع کرد و در این مرحله آمار فوق العاده ای داشت. هرچند سه تیم اردن، چین و عراق برای ما حریف تدارکاتی بودند تا ما را به اهدافمان برسانند. به نظرم کادر فنی هم خوب کار کرده و دستش را برای حریفان رو نکرده است.

تیم فوتسال ایران

 

وی افزود:تیم ملی طبق برنامه کادر فنی زیاد تغییر تاکتیک می دهد تا برنامه هایش رو نشود. ضمن اینکه پِرس ایران روی حریفانش وحشتناک بوده است و اجازه نداده بازیکنان تیم های مقابل سرشان را بالا بیاورند!

 کاپیتان پیشین تیم ملی ایران خاطرنشان کرد:ما در مرحله بعدی مقابل قرقیزستان هم مشکلی نداریم. به نظرم بازی اصلی از نیمه نهایی شروع می شود. هر بازی در جام ملتهای آسیا شرایط خاص خودش را دارد. البته بازیکنان ایران دنبال بازی با تیم های بزرگ هستند و این را در 9 بازی تدارکاتی قبل از شروع جام ملت ها نشان دادند.

 وی در خصوص اینکه گفته بود به خاطر حرف و حدیث ها می ترسد برای گرفتن جایزه اش به تاشکند ازبکستان سفر کند، گفت:روز اول مسابقات جام ملت ها به اهدای جوایز اختصاص داشت که من نرفتم. حالا تا فینال زمان زیادی باقی مانده است. واقعیت این است که دوست دارم از تیم ملی کشورم حمایت کنم و نمی خواهم آرامش آن به هم بخورد.

 شمسایی در ادامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیتش برای سال آینده و مذاکره با باشگاه تاسیسات دریایی تاکید کرد:من با آقای حلاجی مدیرعامل باشگاه صحبت کردم ولی تا چیزی روی کاغذ نوشته نشود، حرف زدن اهمیتی ندارد. من فعلا بازیکن - مربی آزاد هستم.

 وی در خصوص اینکه آیا شرط خاصی برای تاسیسات گذاشته است، گفت:ما هنوز سر جزئیات صحبت نکرده ایم. صحبت های اولیه انجام شده است. یکی، دو تیم دیگر هم با من صحبت کرده اند و برای همین فعلا چیزی مشخص نیست.

 سرمربی فصل گذشته تاسیسات درباره وضعیت بهبودی پایش یادآور شد:چند روزی است که فیزیوتراپی را شروع کرده ام و هر روز وزنه می زنم. فکر می کنم با این شرایط یک هفته دیگر بتوانم دویدن را شروع کنم.

 شمسایی همچنین در خصوص لغو کلاسهای مربیگری سطح سه آسیا که قرار بود اسفندماه در ایران برگزار شود، گفت:امیدوارم این کلاس زود تر برگزار شود چرا که برگزاری آن کمک می کند تا مربیان از نظر دانش به روز شوند.

تمجید وحید شمسایی از عملکرد تیم ملی فوتسال ایران در آسیا

3.67
این مطلب مفید بود ؟52
برگرفته از مهر - /م
برچسب : فوتسال
وبگردی