هومن برق نورد و بهنام تشکر

سریال دودکش در پخش مجدد به شبکه آی فیلم رسید

تاریخ انتشار : 29 تیر 1399کد مطلب : 27069زمان مطالعه : 1 دقیقه
سریال دودکش با بازی هومن برق نورد، بهنام تشکر و امیرحسین رستمی در پخش مجدد به شبکه آی فیلم رسید.

پخش سریال دودکش از آی فیلم

سریال دودکش به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی زینب تقوایی ماه رمضان سال 92 روی آنتن شبکه یک سیما رفت و به یکی از پرمخاطب ترین سریال های تلویزیون تبدیل شد.

این سریال پربیننده که بارها از شبکه مختلف تلویزیون پخش شده است، در پخش مجدد به شبکه آی فیلم رسید و به زودی روی آنتن این شبکه میرود.

زمان پخش سریال دودکش از آی فیلم

سریال دودکش جایگزین شمعدونی در شبکه آی فیلم میشود و پخش آن از سه شنبه 31 تیرماه آغاز میشود و مخاطبان این سریال میتوانند هر شب ساعت 23 به تماشای این سریال بنشینند.

بازیگران سریال دودکش

دودکش روایتگر ماجرایی از دو خانواده فیروز مشتاق و نصرت سوزنچیان است که مدتی است با هم کدورت دارند و کم کم رابطه آنها در حال ترمیم است اما هر بار اتفاقات تازه ای در این میان رخ میدهد که دوباره رابطه آنها را بهم میریزد.

سیما تیرانداز و نگار عابدی

قصه سریال دودکش در قالیشویی مشتاق به تصویر کشیده میشود و هر بار داستان های تازه ای برای اعضای خانواده در این قالیشویی اتفاق می افتد.

هومن برق نورد

هومن برق نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی، جواد عزتی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، رونیکا محمدی، اردشیر کاظمی، لیدا عباسی، نصرت میرعظیمی، کیانوش گرامی، سید رضا حسینی، گیتی معینی، نوید خداشناس، پروین میکده و... بازیگران سریال دودکش را تشکیل میدهند.

سیما تیرانداز و نگار عابدی

سریال دودکش در پخش مجدد به شبکه آی فیلم رسید

4.417
این مطلب مفید بود ؟152
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
برچسب : سریال دودکش
وبگردی