کرج چالوس

محدودیت ترافیکی 2 روزه در جاده کرج - چالوس اعمال می شود

تاریخ انتشار : 17 شهریور 1401کد مطلب : 27194زمان مطالعه : 2 دقیقه
امروز ( پنجشنبه) نیز در صورت ایجاد ترافیک سنگین ، تردد از کرج به سمت چالوس به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه البرز اعلام کرد:محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس درمحدوده این استان روز جمعه و شنبه 18 و 19 شهریور ماه اجرا می شود.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ« پیمان کرمی»:براساس برنامه ریزی انجام شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی24 روزهای جمعه و شنبه 18 و 19 شهریور ماه جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع می شود.

وی اضافه کرد:همچنین با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 همان روزها تا پایان تخلیه بار ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد شد.

وی یادآور شد:امروز ( پنجشنبه) نیز در صورت ایجاد ترافیک سنگین، تردد از کرج به سمت چالوس به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.

کرمی خاطرنشان کرد:به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان البرز با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

فرمانده پلیس راه البرز به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

18 درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می‌شود.

جاده کرج - چالوس به مسافت 160 کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

انتهای پیام/م

محدودیت ترافیکی 2 روزه در جاده کرج - چالوس اعمال می شود

51
این مطلب مفید بود ؟10
وبگردی