درمان ایدز
بیماری ایدز تا به حال درمان کاملی نداشته است اما امروزه دانشمندانی روشی برای درمان قطعی ایدز و از بین بردن ویروس HIV از بدن کشف کردند.

روش پایه ای 1 و تنظیم روند درمان ایدز در آینده

دانشمندان در پی قابلیت انتقال و از بین بردن سلول های آلوده اچ آی وی می باشند.37 میلیون نفر مبتلا به اچ آی وی هستند و بیش از دو میلیون نفر در سال به این عفونت مبتلا می شوند که همچنان یک چالش بزرگ سلامت در جهان است.

با اینکه پیشرفت های فراوانی در درمان اچ آی وی صورت گرفته است، اما درمان کامل این بیماری هنوز امکان پذیر نیست.در حقیقت، تکثیر ویروس در بدن امروزه می تواند از طریق دارو ها کنترل شود، اما پرومارس در سلولهای بدن باقی می ماند.

درمان ایدز

درمان قطعی ایدز کشف شد

کشف روشی برای درمان ایدز

دانشمندان تکامل مولکولی را به منظور تولید ترکیبات خاص (Brec1) انجام داده اند که می تواند به طور دقیق از پروتئاز از اکثریت (> 90٪) جدا شده از انسولین بالینی HIV - 1 را در انسان پیدا کند.

این تیم در حال حاضر برای اولین بار ثابت کرده اند که این روش بر روی سلول هایی که به طور مستقیم از بیماران HIV - 1 جدا شده اند، تاثیر می گذارند.

درمان قطعی hiv

کشف روش از بین بردن ویروس HIV

به طور مهمی، اثرات ضد ویروسی بدون اثرات جانبی انجام شده اند. براساس این یافته ها، Brec1 یک کاندید نویدبخش برای کاربردهای احتمالی در بهبود درمان ایدز را نشان می دهد.

" نسل چاقوی جراحی، مانند ترکیب Brec1، طبابت پزشکی را تغییر خواهند داد.

کشف روش جدید درمان ایدز

ساخت داروی درمان قطعی بیماری ایدز توسط دانشمندان

نه تنها بیماران مبتلا به اچ آی وی احتمالا از این توسعه بهره مند خواهند شد، بلکه برای رد درمان دیگر بیماران مبتلا به بیماری های ژنتیکی مفید هستند.

مجله "نیچر بایوتکنولوژی" این کشف را گامی بزرگ در راه درمان قطعی و دائمی ایدز ارزیابی کرده است. این شیوه هنوز مراحل آزمایشگاهی خود را می گذراند.

 

کشف درمان قطعی بیماری ایدز با روش پایه ای 1 + جزئیات

4.5400
این مطلب مفید بود ؟35644
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
منبع : eurekalert / بخش بهداشت و سلامت نمناک/ن/ز.ت
برچسب : بیماری ایدز
وبگردی