طالع بینی متولدین بهار

فال و طالع بینی کامل متولدین فصل بهار 95

کد مطلب : 27550زمان مطالعه : 21 دقیقه
هر یک از شما به دنبال خصوصیت ها و آگاهی از اتفاقات پیش رویتان هستید چنانچه با دیدن هر فال و طالع بینی این احساس درتان مهار می شود در ادامه با فال و “طالع بینی متولدین بهار” مارا همراهی کنید.

طالع بینی متولدین بهار

ماه فروردین که اولین ماه از شروع سال محسوب میشود در حقیقت زمان پیدایش هر شروع تازه است به همین منظور فال و طالع بینی کامل از این فصل خجسته و پرشور در اختیار شما عزیزان متولد فصل بهار قرار داده ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

طالع بینی متولدین بهار


متولدین فروردین


ویژگی ها و خصوصیات کلی متولدین فروردین ماه :


ماجراجو ، پرجنب و جوش ، پیشگام و متهور ، پر شور و شوق ، اطمینان بخش ، پویا ، حاضرجواب

جنبه منفی شخصیت متولدین فروردین ماه :


خودخواه و جوشی ، عصبی ، شتاب زده ، تابع امیال آنی ، کم صبر و طاقت ، بی احتیاط، بی باک و نترس

شخصیت کلی متولدین فروردین :


ماه فروردین که اولین ماه از شروع سال محسوب میشود در حقیقت زمان پیدایش هر شروع تازه است .

قوچ جوان ، ماجراجو ، بلند پرواز ، تابع امیال آنی ، پرحرارت و سرشار از انرژیست و هم از نظر فکری و هم از نظر عملی پیشگام است و نقطه نظراتی عاقلانه دارد و شخصی خردمند محسوب میشود .

متولدین فروردین ماه از هرگونه مجادله ای استقبال میکنند و تحت هیچ شرایطی تغییر عقیده نمیدهند و تا به اهدافشان نرسند، دست از تلاش و کوشش بر نمیدارند.
متأسفانه اگر به نتیجه مطلوب و دلخواهشان نرسند خیلی سریع کاسه صبرشان لبریز میشود.

متولدین فروردین ماه ذاتاً افرادی بی باک و پر دل و جرأت زاده شده اند و به افرادی که مطیع آنها هستند علاقه زیادی دارند و به منظور رسیدن به اهداف و مقاصدشان از آنها نهایت استفاده را میبرند .

از آنجایی که آنها به سرعت در عمل و در احساسات از حد اعتدال خارج میشوند، ممکن است برای افراد تابع و نیز خودشان، تولید دردسر و مشکل نمایند .
آنها از انجام کارهایی که دلیل موجهی برای آن نمیابند و یا با آن مخالفند، شدیداً سرباز میزنند و هرگز تسلیم نمیشوند .

به گونه ای مثبت و گاهی منفی، نگران خود هستند و در ارتباط با پیشبرد کارها و موفقیت هایشان تا سر حد جنون و آزمندی ، متکی به خود و تا حدی خودمحور محسوب میشوند .


انرژی سرشار آنها باعث میشود که پرخاشگر، بی پروا ، جسور ، ستیزه جو ، خستگی ناپذیر ، جنجالی ، اهل جر و بحث ، سرسخت ، عصبی ، جوشی ، زودرنج و کینه توز باشند، به خصوص اگر احساس کنند که به شخصیت آنها توهین و بی احترامی شده است .

شعارشان در زندگی « دست به کار شو و پیش برو » است .

آنها برای نشان دادن خودشان آزادی عمل میخواهند و بی اختیار میشوند و میخواهند در هر جمعی، افکار و توجهات دیگران را به خود جلب کنند به همین دلیل گاهی اوقات ناخواسته ارتباط گیری دیگران را با خودشان کاری دشوار میسازند .

متولدین فروردین ماه در روابطشان با دیگران بی رو دربایستی ، رک ، بی پرده ، مستقیم و واقع بین هستند و دوستانی مطمئن ، سخاوتمند ، بلندنظر ، بزرگوار ، باگذشت و دست و دلباز به شمار میروند.

آنها در عشق ، عاطفی و در عین حال، مشکل پسند و وسواسی محسوب میشوند ؛ اگرچه در نحوه ارتباط گیریشان با دیگران یک جنبه منفی دارند.

آنها به راحتی و به سرعت از کم تحرکی و میانه روی دوستان خود به خشم می آیند، ولی خودشان اصلاً حساسیت دیگران را در نظر نمیگیرند.


حتی امکان دارد که به بیراهه بروند و دست به ازدواجی نسنجیده و زود هنگام بزنند که احتمالاً عواقب و پیامدهایی بد به بار می آورد.

بهتر است آنها به روحیه و شخصیت خلاقشان، آگاهی کامل داشته باشند و آن را دست کم نگیرند چون با توجه به آن، نه تنها بیشتر میتوانند از زندگی شان لذت ببرند، بلکه دیگر هرگز توسط دیگران تحت فشار قرار نمیگیرند و همیشه در دل افراد جایی دارند .

متأسفانه آنها در هیچ زمینه ای سعی نمیکنند که اعتدال را رعایت کنند یعنی یا خودشان از دیگران کناره گیری میکنند و یا توسط دیگران کنار زده میشوند .
آنها خواهان اختیار کامل هستند که این حالت، گاهی اوقات برای دیگران ناخوشایند و قابل اعتراض است پس بهتر است که احساسات و عواطف فرو خورده شان را به جریان بیندازند و آن را فراموش کنند .

لازم است که در امر پول خرج کردن نیز اعتدال را رعایت نمایند، از عواطف و احساسات منفی مثل رنجش خاطر، عصبانیت ، بیزاری ، حسرت خوردن و ترحم جویی اجتناب ورزند و فقط آنچه که برای سرشت و طبیعت شان لازم و ضروری است یعنی صداقت و صراحت را در نظر داشته باشند.

متولدین فروردین ماه از نظر ذهنی ، واقع نگر و به شدت طرفدار تلاش های بی حاصل و عبث هستند.
با این که حاضر جواب و تیز هستند ولی در عین حال گاهی اوقات بیش از حد نترس ، خوش بین ، فاقد دقت لازم و توانایی برای ارزشیابی و سنجش مشکلاتی در زمینه کار و وظیفه میشوند .

آنها باید خویشتن داری و خودداری را تمرین کنند تا بتوانند ویژگی ها و گرایشات شخصیت شان را نسبت به تفوق و برتری در جامعه ای که در آن زندگی میکنند، نظم و ترتیب دهند و از ضرر و زیان جلوگیری به عمل آورند.

لازم است که آنها ابتدا در نظر بگیرند که به خاطر چه چیز و چه کسی در حال مجادله هستند و اگر مسیرشان در زندگی مشخص نباشد، از خودشان سؤال کنند و به ندای درونی خویش گوش فرا دهند و مطمئناً پاسخ صحیح را دریافت خواهند کرد .

اگر متولدین فروردین ماه هدف مشخصی نداشته باشند و یا فاقد انگیزه و دلیل خاصی به پیشروی و مجادله ادامه دهند، بیشتر شبیه گوسفند میشوند تا قوچ و این اصلاً باطبیعت و سرشتشان سازگاری ندارد.
آنها باید به نحو مؤثری استوار باشند و اصلاً ترس به دل راه ندهند، چون قدرت، هسته اصلی طبیعت شان است .

اگر آنها از درون، ترس و وحشتی احساس میکنند باید در تاریخچه شخصیت خویش، به دنبال یک سابقه از حوادث منفی بگردند، مثل خشونت و یا مورد بدرفتاری قرار گرفتن و یا شاید هم در بچگی توسط خانواده شان از چیزی ترسانده شده اند که درنتیجه اکنون قدرت استقلال و قوه ی ابتکارشان خنثی شده است .

این حالت، باز دارنده اشتیاق و میل طبیعی آنها نسبت به پیشبرد زندگی شان به عنوان یک قهرمان است که ذاتاً به آن شکل متولد شده اند.


این حالت بر عکس هم میتواند باشد، به این شکل که چنین تأثیرات منفی و نامطلوبی ممکن است قدرت بیش از حدی به آنها دهند که این با نیازها و حساسیت های ذاتی شان در تضاد است .

اگرچه قوچ علامت برج حمل است ولی همچنان یک بره ی کوچک و معصوم در وجودشان هست که گاهی اوقات بدون هیچگونه مقاومتی در برابر خواسته ها و نیازهای یک موقعیت اجتماعی و با کمی نشان دادن ملایمت و بدون درگیری، میتوانند به اهداف خود رسیده و موفق شوند.

آنها باید تفاوت بین آنچه را که میتوانند باعث تغییرشان شوند و آنچه که نمیتوانند، در نظر بگیرند و از استعداد سرشار خود در این زمینه بی بهره نمانند .


البته این مستلزم صبر و شکیبایی است که در این صورت قطعاً به کمک نرمی و ملایمت ذاتی و احساسات سرشارشان میتوانند به بزرگترین موفقیت ها نائل شوند.

مشاغل مناسب فروردین ماه :


آنها در مقام یک ورزشکار ، کوهنورد ، پزشک ، کاشف نظریات جدید و کشف سرزمین های ناشناخته و نامکشوف ، فضانورد ، سرباز ، دریانورد و خلبان موفق خواهند بود اگرچه در سیاست و صنعت نیز میتوانند حالت مرئوس و فرمانبردار را ایفاء کنند.

بیماری ها و مشکلات احتمالی متولدین فروردین ماه :


نخستین برج منطقه البروج یعنی صورت فلکی حمل، بر روی سر و مغز حکومت میکند و گفته می شود که آنها مستعد ابتلا به انواع سردرد به خصوص میگرن ، آفتاب زدگی ، دردهای عصبی و افسردگی هستند.

سوء هاضمه و اختلالات گوارشی و عصبی نیز آنها را تهدید میکند و شتاب زدگی و بی احتیاطی و کم صبر و طاقتی آنها در مشغله های کاری که در مقیاس وسیع، جسم آنها را درگیر میکند باعث میشود که در خطر مواجهه با انواع تصادفات ، حوادث و آسیب های جسمانی باشند.

آنها شدیداً اهل افراط و تفریط هستند؛ چه از نظر جسمانی و چه از نظر ذهنی و احساس می کنند که تجربه کردن آنها فوق العاده به حالشان مفید است ولی اگر افراط گرایی آنها آنقدر شدید شود که از حد و مرز پذیرش اجتماعی فراتر رود باید منتظر تجربه تنهایی و بی کسی شوند .

علاقمندیهای متولد فروردین :


فعالیت و حمله ، اولین نفر و پیشگام بودن در همه امور، تلاش جدی و رسیدن به قهرمانی و اهداف دفاعی .

بیزاریهای متولد فرردین :


انتظار کشیدن و سرگردانی ، پذیرفتن شکست ، تحمل مخالفت و تضاد و گوش فرا دادن به پند و اندرز دیگران .

مشکلات احتمالی و شیوه صحیح برخورد با مشکلات :


هر کسی ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی دارد و زمانی که این خصلت ها سرکوب و یا فروخورده شوند یا برآورده نشوند، باعث بروز مشکلاتی میشوند .

توصیه ما این است که این پیشنهادات را به کار ببندید و از مواجهه با نتایج عالی آن شگفت زده شوید :
¤ مشکل :پروژه هایی که بی نتیجه و بی حاصل میمانند و شراکت هایی مملو از درگیری ، اصطکاک ، مشاجره و بگومگو
راه حل :خودتان را به عنوان شخصی صاحب رأی و عقیده در نظر بگیرید، سپس روی ترغیب و تشویق دیگران کار کنید، تا موفق شوید .


حتی الامکان سعی نمایید تا توانایی و قدرت « گوش دادن » و « حرف نزدن » را در خود گسترش دهید.

¤ مشکل :فقدان انسجام حقیقی و شناسایی مسیر صحیح و مناسب . تظاهر به مصمم بودن و عدم موفقیت در انتظار.

راه حل :آنچه ماحصل عملکرد شماست ، تنها انعکاس و بازتابی از قلب شماست ، بهتر است بیشتر بررسی نمایید و برخی از مشکلات شخصی تان را که پنهان ساخته اید، تجزیه کرده و آنها را رفع نمایید.

¤ مشکل :دیگران تنهایتان میگذارند و در جمع آنها جایی ندارید چون آنها نمیتوانند توجه شما را به خودشان جلب کنند و به هیچ طریق قادر نیستند ابراز احساسات کنند.

راه حل :حقیقتاً لازم است که مفید فایده باشید در غیر این صورت هیچ کس پذیرای شما نخواهد بود ؛ بهتر است شیوه رفتاریتان را مرور نمایید و خودتان را جای دیگران بگذارید.

¤ مشکل :بیشتر اوقات اشتباه میکنید و مچتان باز میشود، دیگران را به مجادله دعوت میکنید و رفتار و برخوردی خشن در پیش میگیرید، نتیجتاً سرخورده و کنف میشوید و به غرورتان لطمه وارد میشود.

راه حل :لازم است که هنر تفکر و تعمق را قبل از انجام هر کاری فرا بگیرید یعنی ابتدا خوب بیندیشید که دلتان میخواهد چه اتفاقی بیفتد، سپس دست به کار شده و اقدام کنید.

ویژگی ها و خصوصیات کلی متولدین اردیبهشت ماه :
صبور، باپشتکار ، قابل اعتماد ، مهربان ، دلسوز و بامحبت ، بااستقامت ، مصمم و قاطع ، آرام ، خونسرد و اطمینان بخش

 

جنبه منفی شخصیت متولدین اردیبهشت ماه :
حسود ، انحصارطلب ، غضب آلود ، انعطاف ناپذیر ، یکدنده ، لذت جو ، خودخواه ، آزمند

شخصیت کلی متولدین اردیبهشت :


متولدین اردیبهشت باصلابت ، اهل عمل ، بااراده و قاطع هستند و درحقیقت از چنان قدرت اراده بالایی برخوردارند که نمیشود آنها را برخلاف میلشان وادار به انجام کاری کرد .
آنها با طیب خاطر و مشتاقانه ، صادقانه و وفادارانه از شخصی که به او اطمینان و اعتماد دارند، پیروی می نمایند.

آنها افرادی ثابت قدم ، متعادل ، شهروندانی مقرراتی و طرفدار آرامش هستند و برای مادیات اهمیت خاصی قائلند و هرگز در رابطه با استفاده از قدرتشان برای کسب آرامش به شک و تردید نمی افتند.

آنها از نظر روحی و روانی خیلی تیزهوش ، واقع بین و معقول هستند، ولی درعین حال باعقیده ای راسخ بر نقطه نظرات و عقاید خود اصرار می ورزند و همیشه تابع الگوها و قالب های پذیرفته شده و معتبر تجربی هستند.

شخصیت آنها قابل اعتماد، تغییرناپذیر، دوراندیش ، مقتصد، حساب شده ، دقیق و جدی است و در مواجهه با مشکلات، افرادی تزلزل ناپذیر هستند.
عادات بد و عیوب آنها در حقیقت از پاکدامنی و خوبی هایشان سرچشمه میگیرند و تحت شرایطی خاص به اوج خود میرسند .

تحت این شرایط نادر و استثنایی متولدین اردیبهشت ماه میتوانند با یکدندگی عجیبی و به طرز زجرآور و آزار دهنده ای حق به جانب شوند و بدون استفاده از قدرت خلاقیتشان تبدیل به اشخاصی خشک ، سخت گیر، جدی ، مقرراتی ، اهل جرو بحث ، خسته کننده و بهانه گیر شده و به یک زندگی یکنواخت و خودبینانه ادامه دهند.

اگر به آنها کوچکترین توهین و یا بی احترامی شود آن را مدت ها در فکرشان سبک و سنگین میکنند و مرتب به آن شاخ و برگ داده و درنهایت به شدت آزرده خاطر و خشمگین می شوند.

متولدین اردیبهشت ماه خواه شخصیتی مثبت داشته باشند و خواه منفی ، همواره به شخصی نیازمندند که به آنها آفرین و مرحبا بگوید و عزت نفس و غرورشان را تقویت کند اگرچه اکثر متولدین اردیبهشت ماه تا به این اندازه افراطی نیستند.

آنها دوستانی وفادار، صادق ، دست و دلباز، بزرگوار، بلندنظر و شدیداً عاطفی هستند، عمدتاً با اشخاصی که در حد شأن اجتماعی آنها هستند، دوست میشوند.
درحقیقت متولدین اردیبهشت ماه برای دوستی ارزشی خاص قائلند و به دوستانشان بی نهایت وفادار میمانند.

در مجموع آنها رئوف ، دلرحم ، آرامش بخش ، دلنشین ، باملاحظه ، خونسرد، خوش قلب ، متواضع ، محجوب ، کم توقع ، با حیا و فروتن هستند و خیلی دیر عصبانی میشوند و از دعوا و ناراحت کردن دیگران به شدت اجتناب ورزیده و از آن بیزارند.

اگرچه اگر تحریک شده و کاسه صبرشان لبریز شود، بی نهایت خشن و تندخو میشوند، گویی در آن حالت تمام خویشتنداری خویش را از دست می دهند.
همچنین زمان شوخ طبعی و بذله گویی آنها غیرقابل پیش بینی است و اصلاً نمیتوان حدس زد که آنها چه زمانی به تفریح و سرگرمی نیاز دارند.

اگرچه امکان دارد که ظاهر فیزیکی شان این را نشان ندهد ولی درحقیقت آنها هنردوست ، باسلیقه و هنرشناس هستند و حقیقتاً از هنر و هنرمند لذت میبرند، چون خودشان در این زمینه از استعداد سرشاری برخوردارند و از هرچیز ناشایست و زشت، دوری میگزینند.

گاهی اوقات به چیزهای بدیع علاقه مند میشوند و عاشق آرامش ، راحتی ، تجمل ، غذاها و نوشیدنی های دلچسب و لذیذ هستند و سعی دارند که با ذوق و سلیقه خاصی، همه چیز را گلچین کنند ولی متأسفانه گاهی اوقات وسوسه شده و به افراط کاری کشیده میشوند که منجر به آزمندی شدیدی میشود.

متولدین اردیبهشت ماه در محل کارشان اشخاصی کوشا، جدی ، سخت کوش و خبره هستند و از اینکه احتمالاً دستهایشان در حین کار کثیف شود، اصلاً وحشتی ندارند.
آنها در حین کار افرادی قابل اعتماد، واقع بین ، هوشمند، منظم و بلندپرواز هستند و به راحتی از مافوقان و رؤسای خود اطاعت می کنند.

آنها اشخاصی احساساتی و کمی هم خجالتی و کمرو هستند و هیچ غل و غشی در این زمینه ندارند.
همسرانی خانه دوست ، صادق ، باوفا، ثابت قدم ، باملاحظه ، دقیق و والدین مهربان و دلسوزی به شمار میروند و از همسر و فرزندانشان توقع زیادی ندارند.

البته گهگاهی بیش از حد حسود و انحصارگر می شوند ولی همیشه به موقع به دعوا خاتمه داده و با یک شوخی بجا، کینه و کدورت را از دل همسر و فرزندانشان درمی آورند.
اگر همسرشان به احساسات پرشور آنها بها ندهد و آنها را برنجاند، آنها کینه سختی به دل می گیرند، اگرچه اگر حریف در این طور مواقع و در نیمه های راه حتی کوچک ترین تلاشی بکند تا رنجش و دلخوری را از دلشان بیرون آورد، آنها بخشنده و بلندهمت می شوند.

هیچ برج دیگری در منطقه البروج نزدیک تر از ثور به زمین نیست و هدف و غایت اصلی متولدین اردیبهشت ماه در زندگی، در درجه اول حفظ و دفاع از ثبات و سلامتی جسمانیست .
حس روحی و روانی ذاتی و درونی شما برای هماهنگی ، سازگاری و مثمرثمر بودن بادوام است و هنگامیکه به طور کامل این را درک کنید و همواره این را مدنظر داشته باشید، دیگر نیازی به دلبستگی کورکورانه به مال دنیا و راحتی های ظاهری نخواهید داشت .

اگر دریابید که این آرامش درونی و ذاتی شما، تمام موارد مثبت ذکر شده را باعث میشود، به طور حتم غافلگیر خواهید شد و دیگر در زندگی هیچ کم و کسری نخواهید داشت .

درنهایت متولدین اردیبهشت ماه نیازمند کشف حقیقی ترین ، عمیق ترین ، اصیل ترین و خالص ترین ارزش های وجودی خودشان هستند.

زمانیکه آنها واقعاً چیزهای ارزشمند را پیدا کنند، دیگر مجبور نخواهند بود پایبند چیزهای کم ارزش شوند.
بزرگترین و مهم ترین گواه ارزش برای متولدین اردیبهشت ماه زیبایی است که حقیقتاً آن را با تمام وجود حس میکنند.

مشاغل مناسب اردیبهشت ماه :
آنها در زندگی روزمره شان افرادی مسؤولیت پذیر و مطمئن هستند و به همین دلیل نیز احتمال تغییر و تحول و اخراجشان از محل کار، خیلی کم است .

آنها در امر تجارت و کسب و کار، خلاق هستند و حقیقتاً مزد پرکاری و خلاقیت شان را دریافت میکنند و میتوانند در بسیاری از حرفه های متعدد و گوناگون به اوج شکوفایی خود برسند .

بانک داری ، رشته معماری ، ساختمان سازی و تقریباً هرنوعی از کارهای اداری و دفتری ، کشاورزی ، دامداری ، پزشکی ، شیمی ، صنعت ، بیمه ، آموزش و پرورش ، مدیریت ، نقشه برداری ، سرکارگر و سخنگو و گاهی نیز به طرز شگفت آوری در زمینه موسیقی و مجسمه سازی مهارت خاصی از خود نشان می دهند.

همچنین یک امانت دار، قیم و نگهبان مطلوبی میتوانند باشند و به عنوان یک سرآشپز به راحتی ممکن است شهرت کسب کنند.

تعدادی از متولدین اردیبهشت ماه در رشته آواز خوانی، آن چنان ذوق و قریحه ای دارند که می توانند مشهور شوند و کاملاً در هر رشته ای از موسیقی می توانند دست همه را از پشت بسته و گوی سبقت را بربایند.

بیماری ها و مشکلات احتمالی متولدین اردیبهشت ماه :


صورت فلکی ثور بر گلو و گردن حکم میراند، در نتیجه تابعان آن باید نسبت به انواع عفونت های گلو، گواتر و مشکلات تنفسی مثل آسم ، هوشیار و آگاه باشند.

گفته میشود که آنها در خطر ابتلا به انواع بیماری های اندام های تناسلی ، کبد، کلیه ، آبسه و رماتیسم هستند و از آنجایی که مستعد کم تحرکی جسمانی هستند، خیلی زود افزایش وزن پیدا میکنند.

علاقمندی های متولد اردیبهشت :
ثبات ، جلب توجه ، چیزهای طبیعی ، زمان کافی برای به فکر فرورفتن و بررسی ، آرامش خیال ، تفریح و خوشی

بیزاری های متولد اردیبهشت :
بی نظمی ، ناآرامی ، تحت فشار قرار گرفتن ، وادار به انجام کار دشوار شدن ، چیزهای مصنوعی یا « ساخت دست بشر »، عجله کاری و کارهای هول هولکی ، در خانه ماندن

مشکلات احتمالی و شیوه صحیح برخورد با مشکلات :
هر کسی ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی دارد و زمانی که این خصلت ها سرکوب و یا فروخورده شوند یا برآورده نشوند، باعث بروز مشکلاتی میشوند .

توصیه ما این است که این پیشنهادات را به کار ببندید و از مواجهه با نتایج عالی آن شگفت زده شوید :
¤ مشکل :از آنجاییکه بیش از حد احساساتی هستید، بیشتر اوقات تصور میکنید که از احساسات پاک شما سو ء استفاده میشود و درحقیقت سرتان را شیره میمالند که همین باعث شده که از مرحله پرت شده و یک شخص ساده به نظر بیایید.

راه حل :بهتر است توجه داشته باشید که جاذبه و گیرایی های شما و آهنربای وجودتان هم تأثیرات مثبت و هم تأثیرات منفی را به خود جذب میکنند بنابراین باید خودتان دوستانتان را انتخاب کنید، نه اینکه اجازه دهید که انتخاب شوید.

¤ مشکل :احساس میکنید که چیزهای جسمانی، جاذبه و گیرایی خود را از دست داده اند و شما هرروز از دنیای اطرافتان بیشتر فاصله میگیرید و درحقیقت در میان دیگر دلبستگی های جسمانی، پول و مادیات اهمیت خود را از دست داده اند.

راه حل :شما درحال کشف یک هماهنگی و سازگاری داخلی در وجودتان هستید که سعی دارد جای مسایل جسمانی را با مسایل روحی و روانی عوض کند.
شما باید بگذارید این هماهنگی، بدون آنکه آن قسمت از وجودتان را که تأمین کننده ی معاش خانواده تان است از بین برود، به راحتی گسترش یابد.

¤ مشکل :ترس و هراس بی دلیل از مشکلات ، ضرر و حسادت و بدگمانی راجع به اینکه دیگران علیه شما توطئه و دست به یکی کرده اند.

راه حل :شما بطور ذاتی نه تنها قدرت جذب وفاداری را دارید، بلکه قدرت عقل و خرد شما آنقدر زیاد است که حقیقتاً میتوانید به آنچه در اطرافتان در جریانست ، آگاهی یابید.
فقط باید مراقب باشید تا اعتماد به نفستان را از دست ندهید و اگر احیاناً چنین اتفاقی افتاد، باید هرچه زودتر آن را بازسازی نمایید.

¤ مشکل :نسبت به زندگی احساس افسردگی و دلتنگی میکنید و به نظرتان اطرافیان و نزدیکانتان مایه تسلی و دلداری نیستند و از همه چیز بیزار و ناراضی هستید.
گمان میکنید زندگی بی معناست و به همین دلیل به خوشی ها و تفریحات جسمانی روی آورده و درحقیقت به آنها اعتیاد پیدا کرده اید.

راه حل :بهتر است ارزش مسایل روحی و روانی و معنوی زندگی را دوباره بیابید.
باید کنترل زندگی را در دست بگیرید و بدانید که خوشی های زودگذر زندگی اصلاً مهم نیستند، بلکه معنویات هستند که از اهمیت بسزایی برخوردارند.

متولدین خرداد


ویژگی ها و خصوصیات کلی متولدین خرداد ماه :
انعطاف پذیر ، همه فن حریف ، خوش مشرب ، خوش صحبت ، بذله گو ، شاداب ، باطراوت ، پرتحرک ، سر زنده و خلاق

جنبه منفی شخصیت متولدین خرداد ماه :
عصبی و نگران ، ظاهربین ، بی ثابت ، دمدمی مزاج ، ناقلا ، کنجکاو ، فضول

شخصیت کلی متولدین خرداد :

متولدین خرداد افرادی دو شخصیتی ، گریز پا، پیچیده و شیفته ی مخالفت هستند و همین خصوصیات از یک جنبه باعث حُسن ها و همه فن حریف بودنشان هست و از یک جنبه باعث عیوب و عادات بد و بوالهوس بودنشان می باشد.

این برج در ارتباط با سیاره ی عطارد یعنی تیر یعنی سیاره بچگی و نوجوانی است و تابعان آن، مستعد دارابودن آداب و رفتار مؤدبانه و همچنین اشتباهات جوانان هستند.

هنگامی که جنبه شخصیتی مثبت شان را به نمایش میگذارند، خیلی جذاب میشوند ولی امان از وقتی که جنبه شخصیتی منفی شان را نشان دهند ؛ از بد هم بدتر میشوند.

آنها درست مثل بچه ها سرزنده ، پرشور و با نشاط هستند و درحقیقت افسونگرانی به شمار می آیند که اگر شرایط به نفع آنها پیش برود، بهترین ها هستند درغیر اینصورت افرادی خودخواه ، خودمحور، تخیلی ، سرسخت ، ناآرام و بی قرار میشوند.

آنها با یک دنیا شور و شوق، فعالیت های جدید را آغاز میکنند ولی از آنجایی که کمی بی دقت و کم تلاش هستند و دائماً از شاخه ای به شاخه دیگر میپرند و میخواهند چیزهای جدید را تجربه نمایند، درست مثل یک پروانه که از روی گلی به روی گل دیگر در حال رقص و پرواز است ، بی هدف و بی دلیل بدون آنکه یک کار را به پایان برسانند، آن را نیمه کاره رها کرده و به سراغ کار دیگری می روند.

زندگی به نظر آنها یک بازی است که باید همیشه مملو از حرکات و فعالیت های جدید و سرگرمی های بی وقفه باشد و آنها فارغ از کار و زندگی یکنواخت و عادی باشند.


تغییردادن ناگهانی در وسط جریان، یکی دیگر از خصلت های عجیب و غریب متولدین خرداد است که به همین دلیل تصمیم گیری و ثابت قدم ماندن ، برایشان دشوار میشود.

از آنجایی که آنها به اندازه کافی خودآگاه نیستند، به راحتی جنگ و دعوا به راه می اندازند و تا جای ممکن می کوشند دارای حس تشخیص یا تمیز بوده و برحق جلوه کنند.
خصلت های خوب آنها آنچنان جذاب و گیرا هستند که به آسانی افراد را به سمت خودشان جلب میکنند.

آنها نسبت به فقرا و دردمندان با محبت ، دلسوز، ملایم ، باگذشت ، سخاوتمند و بانزاکت هستند ولی متأسفانه هیچ گاه به نتایج دلخواه و مطلوب دست نمی یابند، چون سرزندگی و نشاط بیش از حدشان با این حالت تداخل میکند و درتضاد است .

آنها خیلی سریع یاد میگیرند که از جذابیت و گیرایی ظاهری خود، برای دستیابی به اهدافشان بهره گیرند و هنگامی که برای پیشرفت تلاش می کنند، از هر روشی استفاده میکنند مثل :دروغگویی ، طفره رفتن و فرار از مورد سرزنش قرار گرفتن ، انداختن گناهشان به گردن دیگران و بهره جویی از تمام فریبایی و جذابیت ظاهریشان .

آنها زمانی که سرحال و با حوصله هستند، ممکن است برای صادق بودن تلاش نمایند ولی خودخواهی و درنظر گرفتن منافع شخصی شان همیشه بر آنها غلبه میکند و درحقیقت فاتح است .
اگر اوضاع و شرایط باب میل شان نباشد، درست مثل بچه ها اخم میکنند، عنق میشوند و خواهان جلب توجه ، تعریف و تمجید، صرف پول و انرژی دیگران هستند.

آنها مثل یک آفتاب پرست هرگونه تغییری را در محیط اطراف خود منعکس میکنند و اگر عصبانی و بداخلاق شوند، افرادی بدبین ، ترش رو، نَجوش و بدعنق شده و به صورت مادی گرایانه ای خود محور و خودبین میشوند.

اگر شرایط زندگی واقعاً برایشان دشوار شود، کاملاً قدرت اراده ی خویش را از دست میدهند و در این مواقع آنها کم حرف ، درون گرا، کم رو، نگران ، عصبی ، ترش رو، خشک ، ناراضی ، غیرقابل انعطاف ، حساس و تحریک پذیر میشوند.

از طرفی از آنجایی که همه فن حریف هستند و مهارت های زیادی دارند، می توانند خیلی سریع انطباق پذیر شده و با بهره گیری از خلاقیت و هوش و ذکاوت موروثی شان ، خودشان را با دنیای اطراف منطبق سازند و کنترل اوضاع را در دست بگیرند.

اکثر متولدین خرداد دارای هوش و ذکاوتی بالا و ذاتی و بعضاً درخشان هستند و عاشق چالش و مبارزه مغزی و هوشمندانه میباشند.
اگرچه تمرکز حواس و دقت و توجهشان برای مدتی زیاد است ولی متأسفانه دوامی ندارد.

فرزی و چالاکی و انرژی سرشار ذهنی شان به آنها اشتهایی سیری ناپذیر برای کسب علم و دانش روز و جدید میدهد، اگرچه آنها از تحمل زحمت و مشقت علم اندوزی و یادگیری بیزارند.


آنهاتقریباً به راحتی هر چیزی را که لازمه اش دارا بودن هوش و چابکی است ، به سرعت یاد میگیرند و خیلی زود انواع مهارت های دستی را فرا میگیرند.

دارای بینشی تحلیلی هستند که همین ، آنچنان توانایی به آنها میبخشد که به راحتی میتوانند هردو جنبه یک سؤال را دریابند ولی همیشه تصمیم گیری برایشان دشوار است .


آنها می توانند از هوششان به بهترین وجه کمک بگیرند تا دوجنبه شخصیتی خویش را باهم هماهنگ کرده و موفق شوند.

اگر با مشکلی مواجه شوند، تا زمانی که راه حلی برای آن پیدا نکنند، نگران میمانند و گاهی برای حل مشکلات شان حتی فکر دیگران را میدزدند، خطرها را به جان میخرند و خودشان را در چندین فعالیت و کار غرق میکنند تا مشکلات شان حل شود.

متولدین خردادماه ممکن است از نظر عاطفی عمیقاً درگیر شوند ولی جنبه دیگر شخصیت شان بر ضد احساساتی بودن آنهاست و در یک موقعیت رمانتیک، ناگهان ظاهر شده و به آن میخندد و بیشتر اوقات پیروز میشوند.

آنها هنگامی که عاشق میشوند، سعی دارند حتی الامکان آن را از نظر عقلانی تجزیه و تحلیل نمایند ولی از آنجایی که هیچ چیز را جدی نمی گیرند، علیرغم آن که ابتدا شدیداً از نظر احساسی درگیر می شوند، ولی تا هنگامی که برایشان تازگی دارد و جدید است ، به آن پایدار میمانند.

سپس چون سرخوش هستند، اگر احساس کنند که عشق برایشان یکنواخت و خسته کننده شده برای آنکه مبادا درد و رنجی را متحمل شوند، کم کم خودشان را کنار میکشند.


آنها در موقعیت های کمتر جدی ، دوستانی سرگرم کننده هستند البته بیشتر آشنایان خوبی محسوب می شوند تا دوستانی خوب .

حتی جدی ترین افراد متولد خرداد، هرگز کسل کننده و خسته کننده نیستند و باطناً بشاش و بازیگوش هستند و در جمع و مهمانی خوش صحبت ، مجلس آرا و سر و زبان دار میشوند و مثل نگینی میدرخشند.

مشاغل مناسب خرداد ماه :
متولدین خرداد میتوانند در بسیاری از زمینه ها موفق باشند.
آنها می توانند سخنران یا نویسنده شوند یا به عنوان مناظره کننده ، دیپلمات باسیاست ، دبیر، شاعر، روزنامه نگار یا وکیل دعاوی میتوانند به اوج شکوفایی خود برسند.


در امر تجارت، هر کاری که مستلزم حاضرجوابی و چابکی باشد، مناسب حال آنهاست ؛ مثل نماینده و بازاریاب مسافرتی و خلاصه تمام مشاغلی که در ارتباط با عموم و صحبت کردن است .

از آنجایی که آنها منصف ، بی طرف ، منطقی ، اهل استدلال و تحلیل گر هستند، میتوانند دانشمندانی موفق شوند بخصوص در زمینه های پزشکی و ستاره شناسی و نجوم .

همچنین میتوانند در نیروهای مسلح به مقامات بالا برسند چون خطر را جدی نمیگیرند و میتوانند به راحتی یک سابقه در زمینه ایثار و ازخودگذشتگی نسبت به وظایف و اعمال حماسی و قهرمانانه کسب کنند.

در زمینه ی هنر نیز در رشته های موسیقی ، نقاشی و مجسمه سازی می توانند دست همه را از پشت ببندند.
آنها میتوانند محققان و پژوهشگرانی قوی باشند اما متأسفانه گهگاهی نیز از جنبه منفی، ممکن است دست به کلاهبرداری ، سرقت و حتی جادو و جنبل بزنند و به انحطاط کشیده شوند.

بیماری ها و مشکلات احتمالی متولدین خردادماه :

صورت فلکی جوزا بر بازوها، شانه ، دست ها، ریه و سیستم عصبی حکمرانی میکند .
متولدین خرداد باید از اتفاقاتی که ممکن است برای قسمتهای بالای بدن رخ دهد و همچنین بیماری های عصبی و ریوی مثل زکام و برونشیت هوشیار و آگاه باشند.

اگر تحت فشارهای شدید عصبی قرار بگیرند از درون خرد میشوند و تمام بنیه خود را از دست میدهند.
شما بدون دلیل و به راحتی خودتان و دیگران را آزار داده و به خطر می اندازید و گاهی اوقات پرداختن بیش از حد و باشدت و حدت نیز میتواند برایتان خطرآفرین باشد.

علاقمندی های متولد خرداد :

حرف زدن ، مسایل نوظهور و غیرمعمول ، تنوع در زندگی ، پروژه های متعدد که همه در یک زمان در جریان هستند و مطالعه

بیزاریهای متولد خرداد :
محدودیت و در بند قرار گرفتن ، تحت آموزش دائم ، زندگی یکنواخت و بی هیجان ، بی تحرکی و مسامحه فکری و ذهنی و تنها ماندن

مشکلات احتمالی و شیوه صحیح برخورد با مشکلات :

هر کسی ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی دارد و زمانی که این خصلت ها سرکوب و یا فروخورده شوند یا برآورده نشوند، باعث بروز مشکلاتی میشوند .

توصیه ما این است که این پیشنهادات را به کار ببندید و از مواجهه با نتایج عالی آن شگفت زده شوید :
¤ مشکل :ظاهربین بودن شما میتواند در تمام ارتباطاتتان با دیگران و همچنین در زمینه ترقی و پیشرفت در بسیاری از مشاغلی که لازمه شان جد و جهد عمیق است ، برایتان مشکل بزرگی ایجاد کند و این خصیصه اغلب در متولدین خرداد به چشم میخورد .

راه حل :برای مهار کردن این خصلت بهتر است تلاش کنید تا با آگاهی و هوشیاری کامل دست به هر کاری بزنید و اگر متعهد شدید یا مسؤولیتی را پذیرفتید، باید خودتان را وادار نمایید تا عهدشکنی نکنید.
البته این کار، دشوار ولی عملی است و بررسی ها ثابت کرده اند که هر کسی این راه را امتحان کرده به نتیجه رسیده است .

¤ مشکل :شما به جای آنکه در سکوت و آرامش به حل مشکلات تان بیندیشید، آنها را با عزیزانتان درمیان گذاشته و به بحث و جدل میپردازید و یا حرف ها را از کسی به شخص دیگر میبرید و می آورید، سپس عقب نشینی کرده و از این نمایش جنجالی لذت میبرید غافل از اینکه عاقبت، این مشکل گریبانگر خودتان میشود.

راه حل :ممکن است با این عمل از بی حوصلگی و دلتنگی خارج شوید ولی نباید اجازه دهید چنین اتفاقی رخ دهد، چون خیلی زود کنترل اوضاع از عهده شما خارج شده و برایتان گران تمام میشود و عشق و محبتی را که سزاوارش هستید، از دست میدهید.


هنگامی که احساس میکنید در شرف انجام چنین عملی هستید، بهتر است هرچه سریع تر از خانه یا آن محیط خارج شده و برای مدتی طولانی در هوای آزاد قدم بزنید تا این افکار از سرتان بیرون روند.

فال و طالع بینی کامل متولدین فصل بهار 95

3.645
این مطلب مفید بود ؟3213
برگرفته از پرشین وی - / ل
برچسب : طالع بینی
وبگردی