خندوانه
برنامه خندوانه شب گذشته با حضور سهیل غلامرضاپور و بابک رفاهی ، مسابقه ای جذاب میان تماشاچی های خندوانه و داوری ارژنگ امیرفضلی شبی پرهیجان را پشت سر گذاشت.

رقابتی جذاب در برنامه شب گذشته خندوانه

برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان شب گذشته 14 آذر 1397 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت . رامبد جوان که پیش از آغاز برنامه در صفحه اینستاگرامش نوید شبی پرهیجان را به تماشاگران خندوانه داده بود با انرژی این برنامه را آغاز کرد.

از مسابقه تماشاگران تا استندآپ کمدین های خندوانه

رامبد جوان برنامه خندوانه را شب گذشته با حضور بایرام ( نیما شعبان نژاد ) ، ارژنگ امیرفضلی ، سهیل غلامرضاپور و بابک رفاهی آغاز کرد.

نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد بایرام خندوانه

نیما شعبان نژاد با اجرای برنامه ای در استودیوی خندوانه با مدذل همیشگی بایرام حاضر شد و لحظات شادی را برای مخاطبان خندوانه رقم زد.

 خندوانه

مسابقه تماشاچی ها در خندوانه

یکی از تفاوت های برنامه خندوانه با برنامه های قبل نداشتن مهمان ثابت بود و مسابقه ای ویژه با تماشاچی های خندوانه در استودیو برگزار شد. با قرعه کشی چند تماشاچی از میان حاضرین در استودیو انتخاب شدند و مسابقه ای میان آنها برگزار شد و ارژنگ امیرفضلی به عنوان داور در این مسابقه حضور داشت.

ارژنگ امیرفضلی

ارژنگ امیرفضلی داور مسابقه تماشاچی های خندوانه

سهیل غلامرضاپور کمدینی که در فصل قبل خندوانه در مسابقه خنداننده شو حضور داشت به استودیوی خندوانه امد و استندآپ کمدی را اجرا کرد.

سهیل غلامرضاپور

استندآپ سهیل غلامرضاپور در خندوانه

بابک رفاهی که پیش از این مخاطبان خندوانه با او آشنا بودند و با اجرای استندآپ کمدی شناخته میشد یکی دیگر از کمدین هایی بود که به اجرای استندآپ کمدی در برنامه شب گذشته خندوانه پرداخت.

بابک رفاهی

استندآپ بابک رفاهی در خندوانه

شب پرهیجان خندوانه از مسابقه تماشاچی ها تا استندآپ کمدین ها+عکس

3.33
این مطلب مفید بود ؟21
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک / م.ف
وبگردی