نکونام

نکونام سرخپوشان را روی عدد 6 نگه داشت

تاریخ انتشار : 19 بهمن 1400کد مطلب : 27818زمان مطالعه : 2 دقیقه
فولاد خوزستان در کنار پرسپولیس به تنها تیم فوتبال ایران تبدیل شد که توانست هر سه جام معتبر را به دست‌آورد.

ایرنا:تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران روز گذشته در چارچوب دیدار سوپرجام فوتبال ایران در فصل 1399-1400 در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم اهوازی موفق شد با یک گل به برتری برسد و جام قهرمانی را به دست بیاورد.

در ادامه به آمارهایی در این باب اشاره خواهیم داشت:

* پرسپولیس می‌توانست پنجمین قهرمانی خود در سوپرجام را جشن بگیرد، اما برای نخستین بار در این بازی شکست خورد. آنها همچنان با چهار جام پرافتخارترین تیم هستند.

* فولاد در دومین حضور خود در بازی سوپرجام به اولین قهرمانی رسید. آنها در سال 1384 با چهار گل به صباباتری باختند و حالا در کنار صبا، پرسپولیس و ذوب‌آهن به چهارمین تیمی تبدیل شدند که سوپرجام را فتح کردند.

* «جواد نکونام» تا به حال موفق به شکست پرسپولیس نشده بود. او در 6 تقابل پیشین پنج باخت و یک تساوی را با فولاد و نساجی در جدال با تیم پایتخت‌نشین تجربه کرده بود اما حالا به اولین برد رسید. او همچنین برای دومین بار از سد «یحیی گل‌محمدی» گذشت.

* فولاد در کنار پرسپولیس به تنها تیم فوتبال ایران تبدیل شد که هر سه جام معتبر فوتبال ایران یعنی لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام را فتح کرده است. «جواد نکونام» هم به دومین جام معتبر دوران مربیگری خود با فولاد دست پیدا کرد. آنها 2 جام از سه جام موجود در فصل 1399-1400 را به دست آوردند.

* پرسپولیس در این فصل سه بار به دیدار فولاد رفت که ماحصل آن 2 برد و یک باخت بود. بردهای پرسپولیس در لیگ به دست آمد و تنها پیروزی فولاد در بازی سوپرجام حاصل شد.

انتهای پیام/م

نکونام سرخپوشان را روی عدد 6 نگه داشت

2.52
این مطلب مفید بود ؟11
برچسب : جواد نکونام
وبگردی