بوگاتی شیرون
بوگاتی شیرون به عنوان سریعترین خودرو جهان در نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس رونمایی خواهد شد. در این گزارش علاوه بر عکس های “بوگاتی شیرون” با مشخصات فنی آن نیز آشنا خواهید شد.

بوگاتی شیرون سریعترین ماشین جهان

دنیای سرعت دنیای هیجان محض است که گاهی بی حدومرز است و گاهی کاملا محدود می شود. یکی از قابل توجه ترین موضوعاتی که با شنیدن واژه سرعت به ذهنمان خطور می کند، رانندگی است. پس مطمئنآ علاقه مند به این هستید که با سریع ترین خودروهای دنیا روبرو شوید،در این مطلبی یکی از سریع ترین خودروهای جهان را که قرار است در آینده ای نزدیک از آن رو نمایی شود معرفی میکنیم.

نام این خودرو Bugatti Chiron است و قدرت موتور آن 1500 اسب بخار است. برای کاهش وزن این خودرو از تیتانیوم و فیبر کربن بیشتری استفاده شده و همچنین اتاق این خودرو دارای محفظه ایمنی است که امنیت سرنشینان آن را بالا می برد.

بوگاتی شیرون


در این خودرو جدید از سیستم توربو چارجر دو مرحله ای استفاده شده است که عملکرد آن را نسبت به سیستم های معمولی توربو چارجر 4 برابر افزایش می دهد.

Bugatti Chiron همچنین دارای سیتستم دوگانه اینجکشن با انجکتور 32 است.

تنها با گذاشتن پا بر روی پدال این خودرو، دو تا از 4 توربو چارجر ها فعال می شوند و دور موتور آن به 3800 بر دقیقه می رسد.

رسیدن سرعت صفر تا 100 در این خودرو کمتر از 2.5 ثانیه است و حداکثر سرعت آن 420 کیلومتر در ساعت است.

خودرو Bugatti Chiron می تواند در سه وضعیت اتوماتیک، اتوبان و دستی تنظیم شود که هر کدام سرعت خاص خود را دارند ضمن اینکه سیستم خنک کننده آن در هر دقیقه 60 هزار لیتر هوا و 800 لیتر آب در موتور آن به جریان در می آورد.

بوگاتی شیرون


قرار است از این نوع خودرو تنها 500 دستگاه تا سال آینده میلادی به قیمت 2 میلیون و 612 هزار دلار تولید شود.

بوگاتی شیرون ، عکس ها و مشخصات فنی بوگاتی شیرون

4.5245
این مطلب مفید بود ؟22124
برگرفته از باشگاه خبرنگاران - / ل
وبگردی