جوان خوشگل
تا عید فرصت زیادی باقی نمونده . شما هم دوست دارید جوان و خوشگل شوید یعنی موهای زیبا ، چهره ی جذاب و پوستی صاف داشته باشید. نسخه های سریع و البته عالی برای بخش بخش اجزای صورتتان را خواهیم گفت.

راه و روش داشتن چهره و پوست جوان وخوشگل و موهای براق درخشان

 اصولا خانم ها نزدیک عید که می شود به فکر استفاده از راهها و روش های سریع برای زیبایی و جوانی می افتند. طب مدرن و طب سنتی هر کدام دهها روش برای جوان و خوشگل شدن پوست و مو در بر دارد که بعضی از این روش ها با عنوان روش های اورژانسی شناخته می شوند و نتیجه ای سریع دارند. ما در بخش پوست و موی نمناک قصد داریم بهترین ماسک های پوست و مو را برای زیباسازی و جوان سازی به شما معرفی کنیم با این تفاوت که این دسته از نسخه های گیاهی زیبایی و جوانی سریع و فوری عمل می کنند. در این گزارش خواهیم گفت که چطور از موی سر تا پوست چانه به زیبایی برسید. در قدم اول دقت کنید که خواب کافی ، دوری از استرس ، نوشیدن کافی آب و تغذیه مناسب اصلی ترین دلایل داشتن چهزه ای زیبا و پوستی جوان هستند.

جوان وخوشگل شدن با راههای براق شدن و زیبایی موها

براق و شفاف شدن موها

ماسک های گیاهی براق و شفاف شدن موها برای جوان و خوشگل شدن

ماسک های گیاهی و خانگی را امتحان کنید. دنیای از خواص پشت این مواد طبیعی پنهان است که حال موهایتان را خوب می کند.

1- چند قطره روغن بادام را با 2 قاشق غذاخوری عسل و یک موز رسیده خوب مخلوط کنید و 20دقیقه روی موها قرار دهید و سپس با آب ولرم بشویید. به مدت یک ماه، هر هفته از این ماسک استفاده کنید.

2-ماست را به مو بمالید و پس از 30دقیقه با آب ولرم بشویید. ماست مانند نرم کننده و براق کننده مو عمل می کند.

3-روغن کرچک براق کننده و نرم کننده بسیار خوبی برای موهای شماست.کمی روغن کرچک بردارید و موهایتان را با آن ماساژ دهید.سپس یک حوله گرم به دور سرتان بپیچید و بگذارید تا موهایتان از روغن به خوبی تغذیه کند.سپس با آب ولرم به خوبی موهای خود را شست و شو دهید.

4- دو عدد تخم مرغ کامل را با چهار قاشق سوپخوری روغن زیتون مخلوط کنید و روی موهایتان بمالید و پس از 15 دقیقه به خوبی شست و شو دهید.

 

جوان خوشگل شد با رفع چین و چروک پیشانی

رفع سریع چین و چروک

ماسک های عالی برای رفع سریع چین و چروک و حفظ جوانی و خوشگلی

رفع سریع چین و چروک پیشانی برای جوان و خوشگل شدن

 روش های عالی برای رفع و درمان چین و چروک پیشانی را به این ترتیب انجام دهید:

1- با روغن زیتون گرم قسمت مورد نظر را به آرامی به صورت حرکات رو به بالا و رو به پایین به مدت ده دقیقه ماساژ دهید. برای نتیجه بهتر می توانید چند قطره روغن نارگیل نیز به آن اضافه کنید.روغن زیتون به همراه روغن نارگیل برای رطوبت رسانی به پوست به صورت موثر بسیار عالی عمل خواهد کرد.

2- از ماسک گلیسرین و مغز خیار برای برطرف کردن چین ها بهره بگیرید. استفاده از این ماسک به مدت 7 روز علاوه بر تقویت سلول های پوستی و آبرسانی مناسب به برطرف شدن خشکی پوست و چین و چروک های ایجاد شده در سطح پوست کمک می کند. برای استفاده از این ماسک کافی است یک خیار متوسط را بدون پوست رنده کنید و آن را با یک قاشق غذاخوری روغن گلیسیرین ترکیب کرده و به مدت 20 دقیقه هر شب روی پوست خود قرار دهید. استفاده از این ماسک یک هفته پیش از مهمانی و مراسم عروسی به شما کمک می کند تا پوستی با نشاط و بدون چروک داشته باشید.

3- ماساژ با مرکبات را امتحان کنید.میوه هایی نظیر پرتغال و لیمو سرشار از ویتامین سی و ایی است که برای سلامت پوست بسیار مفید عمل می کند. این میوه ها برای به دست آوردن نرمی پوست خوب است. شما می توانید از ماسک های این میوه ها در مناطق چروک دار و همچنین برای جوش های سرسیاه استفاده کنید.

 جوان و خوشگل شدن با روش پرپشت شدن سریع ابروها

پرپشت شدن ابروها

پرپشت شدن ابروها با نسخه های گیاهی جوان و خوشگل کننده

برای جوان و خوشگل شدن ابروها را سریع پرپشت کنید

1-خمیری از پودر آسیاب شده ی دانه ی شنبلیله تهیه کنید و صبح ها یا شب ها قبل از خواب به ابروهای خود بمالید.

2-چند قطره از روغن نارگیل را به ابروهای خود بمالید و ماساژ دهید.

3-حداقل یک بار در روز این کار را انجام دهید و بهتر است که قبل از خواب شب این کار را انجام دهید . 

4-مالیدن آب پیاز رنده شده به ابروها باعث تقویت و ضخیم شدن ابروها می شود.

5- مالیدن روزی 2 یا 3 مرتبه وازلین به ابروها باعث تسریع رشد ابروها می شود.

6- یک پنبه ی توپی را با شیر سرد خیس کنید و آن را قبل از خواب، بالای هر یک از ابروهایتان بمالید. شیر، فولیکول های مو را تقویت می کند که می تواند رشد موها را افزایش دهد.

7- علاوه بر این می توانید با نوک انگشت ها با حرکاتی دوار به سمت گوشه های صورت، قسمت ابروها را با روغن بادام ماساژ دهید، می توانید این کار را 2 بار در روز انجام دهید. بهتر است اجازه دهید روغن بادام حداقل 15 دقیقه روی ابروها باقی بماند و بعد صورت را بشویید. 

جوان و خوشگل شدن با رفع تیرگی و پف چشم

رفع تیرگی و پف چشم

روش های رفع تیرگی و پف چشم برای جوان وخوشگلی

راه جوان و خوشگل شدن با زیبایی چشم ها و رفع تیرگی و پف زیر چشم

1-  یکی از ساده ترین نسخه های تغذیه ای برای از بین بردن پف زیر چشم استفاده از یک دستمال نخی تمیز و آغشته کردن آن به گلاب است. این دستمال را روی صورت تان بیندازید، به گونه ای که چشم ها و ناحیه زیر آن را به خوبی پوشش دهد. هر چند دقیقه یک بار در صورت نیاز مقداری گلاب روی دستمال بپاشید. تکرار این روش به مدت یک هفته به شما کمک می کند که برای مدت ها از شر پف زیر چشم تان راحت شوید. برای این کار می توانید :

دو شکل قلب ویا نیم دایره از پارچه بریده و پد خود را آماده کنید.

شیر را به اندازه کافی روی پد ها بریزید تا کاملا آغشته شوند، البته نه تا حدی که چکه کند.

انگشت خود را روی تمام سطح پد بکشید تا اطمینان یابید به گزارش پرشین وی کل سطح آن مرطوب است.

درمان سریع چروک اطراف چشم برای جوان و خوشگل ماندن

چین و چروک دور چشم

جوان و خوشگل شدن چهره با ماسک و درمان چین و چروک دور چشم 

1- کیسه چای مرطوب را در یخچال قرار دهید و پس از خنک شدن در قسمت زیر چشم که چین و چروک دارد، قرار دهید. تکرار آن چین و چروک را کم خواهد کرد.

2-آب خیار تاثیر زیادی در رفع چین و چروک های زیر چشم دارد و تیرگی زیر چشم را نیز کاهش می دهد. شما می توانید یک خیار را ورقه ورقه کرده و آن را به مدت 10-15 دقیقه روی سطح چشم های تان قرار دهید یا اینکه مقداری آب خیار تهیه کرده و پنبه را به آن آغشته کنید و به پوست یا زیر چشم ها به آرامی ضربه بزنید و نیم ساعت بعد صورت خود را بشویید.

3- صورتتان را با آب ولرم بشویید، با یک حوله زبر خشک کنید و شب ها ترکیبی از کرم شیر و چند قطره لیمو روی آن بمالید تا کاملاً جذب پوست شود. بعد از نیم ساعت آن را بشویید. با 20-15 روز استفاده منظم، خواهید دید که بسیاری از چین و چروک ها برطرف شده و لکه های تیرو روی پوستتان هم کمتر می شود.

4-برای دو هفته روزی یک لیوان آب هویج بخورید.

5-برای رفع چروک زیر چشم افراد، چهل گرم روغن زیتون را با یک عدد سفیده تخم مرغ مخلوط کنند و زیر چشم بمالند و بعد از 15 دقیقه با آب ولرم بشوند.

 

جوان و خوشگل با راهی برای پرپشت شدن مژه ها

 پرپشت شدن مژه ها

راههای خانگی پرپشت شدن سریع مژه ها برای جوانی و خوشگلی چهره

1- یک زرده تخم مرغ را با یک قاشق غذاخوری گلیسیرین خوب مخلوط کرده و با گوش پاک کن روی مژه هاتون بمالید و بگذارید یک ساعت بماند، بعد با آب سرد بشویید. این کار رو هفته ای 3 بار تکرار کرده. زرده تخم مرغ غنی از امگا3، چربی، ویتامین E و میکرونیوترینیت است که با خشکی و شکنندگی مقابله می کند و باعث می شود مژه های شما سالم، قوی و پرپشت شود.

2-گلیسیرین هم به عنوان نرم کننده عمل می کند و با حفظ رطوبت، مژه ها را نرم و پرپشت نگه می دارد.

3 – روغن بادام، زیتون و نارگیل را با هم مخلوط کرده و با استفاده از برس ریمل تمیز به مژه ها بمالید. از ریشه شروع کنین، به مدت 5 ثانیه نگه دارید.

 این کار را 4 تا 5 بار قبل از خواب تکرار کرده. روغن بادام غنی از ویتامین های A،B و E است و باعث تقویت مژه ها می شود.

4-روغن نارگیل، باعث رشد بیشتر و تیره شدن مژه ها می شود. روغن زیتون، غنی از ویتامین E و اسیداولیک است.

جوان خوشگل ، نسخه ها و ماسک های جوان و خوشگل پوست و چهره ( قسمت اول )

4.847
این مطلب مفید بود ؟452
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
منبع : نمناک /ن
1 نظر به ثبت رسیده است
نسرین1396-02-10
خیلی خوب تشکر
00
وبگردی